Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 14 van 25

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 5 on

(Na 6 uur simmen):
Afbeelding
Kyle neemt Luna als dagje uit mee naar het park. Stiekem heeft hij in petto om zijn vriendin ten huwelijk te vragen nu ze in verwachting is van een nieuwe klein wondertje. En dat is wat hij doet. Luna kan haar ogen niet geloven!

Afbeelding
Het hele bos trekt erop uit om het net verloofde stel te zien, zo ook dit hertje dat veel 'ooh's en 'aah's oproept bij de Ryles. (How cute :3)

Afbeelding
Zijn ze niet ontzettend gelukkig samen? Ze zien er zo tevreden uit :D

Afbeelding
Afbeelding
Het werd nog een hele lange en mooie filmachtige avond terwijl ze van de sterren genoten in elkaar's bijzijn.

Afbeelding
En ook dat hert besloot om Luna niet alleen te laten, ze is haar de hele weg naar huis gevolgd.

Afbeelding
De volgende dag beginnen alle normale taken natuurlijk weer, zoals het in bad stoppen van Tail die eerst een beetje gepaaid moet worden voor ze meegaat.

Afbeelding
En Luna gaat op weg naar de bibliotheek om een zwangerschapsboek en de ins en outs te leren kennen. Misschien had ze wel even moeten douchen...

Afbeelding
De maanden verstrijken en dan is daar het moment suprème waarop haar vliezen breken en ze van pijn de lelijkste woorden begint te schelden. Tja, als de kleine dat maar niet hoort.

Afbeelding
Vijf uren later is het prachtige wondertje geboren. Ze krijgt de naam Florine en is een heel lief meisje dat zachtjes kreunt als haar moeder haar over haar bolletje strijkt. Ook papa is beretrots, al is hij wel een beetje beduusd na het gegil van zijn aanstaande vrouw.

Afbeelding
Papa en de kleine Florine, het zijn nu al dikke maatjes!
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 5 on

Wie heeft de grootste stamboom?

Om door te gaan met jouw Simsfamilie, is er nageslacht nodig. Kinderen kun je zelf proberen te maken of adopteren. Ook deze kinderen krijgen al snel weer kinderen enzovoorts. Maak, via een printscreen via je keyboard-toets of met de kniptool in Windows 7, een afbeelding van jouw Stamboom (waarschijnlijk kan niet alles erop, maar laat het deel van de familie zien waarmee je het meest speelt, of maak meerdere afbeeldingen). Het is niet handig om via zogenaamde stamboomprogramma's een eigen stamboom te maken, dat duurt erg lang en het gaat erom dat je veel kan Simsen!

Dit is de laatste opdracht! omdat niet iedereen kinderen heeft of wat dan ook! Hebben jullie hier de tijd voor tot jullie er mee stoppen!
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 7 on

Afbeelding
'Zoals je ziet heb ik er weer een nieuwe hobby bij. Oké, het is niet mijn favoriete hobby, dat is slapen. Ik moet met dit ding een beetje naar de lucht staren voor mijn werk. Naar de buren gluren is veel leuker.'
Afbeelding
'Michelle gaat vandaag naar het bal. En ze heeft een date! Dat had ik nooit van haar verwacht. Ze heeft eerder een date dan ik had. Dat is niet waar, ik had al een date op mijn tiende. Maar ik dacht, ik zeg eens wat aardigs.'
Afbeelding
'Je raad het nooit.. Het is echt ongelooflijk wat er op dat feest gebeurde. Je gelooft me niet als ik het zeg.. ZE HADDEN ER SUSHI! En ik mocht er niet bij zijn! Schandalig! Oja, en Michelle werd koningin van het bal. Onbelangrijk.'
Afbeelding
'En Michelle had weer een date! Met dezelfde jongen, dus dat scheelt. En ze heeft hem gekust.'
Afbeelding
'Dat zij verkering met elkaar hebben, is wel duidelijk. Wacht maar tot je haar oogverblindende moeder ziet, Lex.'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie