Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 13 van 34

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Ik heb al flink bezuinigd door de goedkoopste behang en vloeren te nemen en die te Recolleren: scheelt je ook bakken met geld :fluit

heb nu de helft uitgegeven aan het huis: nu nog de spullen kopen en de tuin doen. Als ik niet weer opnieuw begin: ben al 4 keer overnieuw begonnen xD
Afbeelding
crazycuddle
Snackventer Snackventer

hiki schreef::? heb net nog even voor de zekerheid gekeken want veel mensen zeggen dat ze geld tekort komen maar het is toch echt 45.000 .... vindt het meer dan zat merk ik nu :fluit
Idd, vond ik ook al.
Op zich is 45.000 best te doen als je het slim aan pakt.
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
crazycuddle
Snackventer Snackventer

Zo, eindelijk mijn huis ingezonden xD
Die presentatie was een hel >< Samen met het maken van de screenshots -zucht- Ik haat die camera, zwiept alle kanten op XD Maar hé, ik ben klaar =3
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
stryk-yzer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Ik heb een vraagje!
je zei dat iedereen 10 foto's moet plaatsen in zijn antwoord (ik weet niet hoe je dat noemt! :$)
zodat je gelijk een indruk kan krijgen van het huis.
Maar ik snap niet hoe je dat moet doen,
Ik heb het geprobeert met kopiëren/plakken, maar dat werkt niet,
moet het met dat knopje van [img]??
en zoja, hoe werkt dat dan?!

alvast bedankt! (A)
Xelles
Beheerder Beheerder

Misschien dat ik het gemist heb, maar...

Ik zag net in het inlevertopic een huis die niet aan de gestelde voorwaarden voldeed. Het had namelijk 2 verdiepingen in plaats van één. Wordt daar nog wat mee gedaan?

Het is niet dat ik wil dat Rosey gediskwalificeerd wordt, want zij heeft natuurlijk ook haar uiterste best gedaan en mag wat mij betreft ook gewoon meedingen in een kans naar de volgende ronde. Maar het is misschien niet helemaal eerlijk naar diegene die graag 2 verdiepingen hadden willen gebruiken om het zo een mooier huis te maken en dat dus niet gedaan hebben omdat dat niet aan de voorwaarde voldeed...

Ik zie hier ook niks in de regels ofzo over staan, dus misschien deze keer er niks mee doen, maar een volgende keer min-stemmen geven of iets dergelijks?
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Een paar tips voor een goede, Griekse woning, gegeven door Chris:
“We houden van een bescheiden huis, wat je vroeger vaak zag. Het huis hoeft maar 1 verdieping te hebben. In het huis moet een binnenplaats komen, en wat erg Grieks is, een zuilengalerij eromheen. Graag zien we mooie Griekse mozaïekpatroontjes op de vloeren. Alles wat nodig is in een huis, moeten jullie natuurlijk bouwen (badkamer, keuken, woonkamer), daarnaast willen Agnes en ik een slaapkamer, en Melina en Julius mogen samen op een kamer. We hebben geen groot budget, $45.000.”

Alles even op een rijtje:

- Kavel Eikenbastweg 365
- Bescheiden, met 1 verdieping
- Binnenplaats met zuilengalerij
- Griekse mozaïekpatroontjes
- 2 slaapkamers
- Budget: $45.000
Hieruit maak ik op dat je best wel een verdieping mag hebben: het is misschien wat onduidelijk omdat, althans voor mij, 1 verdieping betekend dat je dus een verdieping er boven op mag hebben.

Ik geloof dat er ergens verderop in dit topic wel gezegd is dat het huis maar 1 vloer mag hebben maar vaak lezen mensen niet alle posts dus de regels is waarop mensen gaan bouwen.

Ach: maakt toch niet zoveel uit en een kleine les voor de volgende uitdaging: regels schrijven is best wel lastig namelijk.

;-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie