Dankjewel Mastvlag!
Mijn inzending:
De buitenkant van het huis:

Er is gekozen voor lichte, beige kleuren met bruine tinten. Dit geeft echt een boerderij-gevoel. Aan de achterkant van het huis (foto rechts) zie je een terras met bbq, en een lager terras, daartegenover.
De tuin van het huis:

Ik heb gekozen voor een strakke tuin, maar met grote, paarse bloemen her en der door de tuin, voor de speelsheid. In de verschillen de hokjes staan er planten, die bijna allemaal al geoogst kunnen worden! Ook aan kinderen is gedacht, er staat een schommel vlak naast het terras.
Van bovenaf:

Linksboven: Het huis met dak omhoog. Hier kun je goed de indeling van de tuin zien.
Linksonder: Een verdieping lager, de zolder. Hier is de ouderslaapkamer, met groene tinten.
Rechtsboven: Hier zie je links een meisjesslaapkamer, en rechts een jongensslaapkamer. In het midden, vlak bij het trappenhuis, zit de mooie badkamer.
Rechtsonder: De begane grond. Hier zie je de keuken, toilet en woonkamer.
De woonkamer:

Bij binnenkomst kijk je gelijk tegen de trap aan. Om het huis wat kleur te geven, hebben we hier gekozen voor een blauwe muur.
De woonkamer wordt apart gehouden door middel van een mooi hekje. In het hoekje staat de pc. Achter de pc, wat niet te zien is, staat nog een boekenkast.
De keuken:

In de keuken zitten alle benodigdheden. Er is ook een kleine bar, speciaal voor een snelle maaltijd. De mooie eettafel staat in de serre. 's Avonds is het hier gezellig om een hapje en drankje te doen, en overdag kun je heerlijk genieten van de tuin.
De twee slaapkamers:

De slaapkamers zijn gezellig aangekleed. Er is een slaapkamer voor een meisje, en een slaapkamer voor een jongen. Zoals je misschien al ziet, de jongen heeft geen gordijn. Deze ligt waarschijnlijk nog ergens ver in een kastje
De badkamer:

De badkamer is niet erg groot, maar je kunt er prima in leven. Er staat een douche, dubbele wastafel, wc en radiator, handig voor de handdoeken.
En als laatste, de ouderslaapkamer:

De slaapkamer is op de zolder, wat een fantastische ruimte is. Alles staat erin, inclusief een make-up tafel + speigel. En de tv, die kan niet missen!
Sorry, ik kan niet echt kort vertellen, ik hoop dat jullie dat niet erg vinden

.