Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 12 van 20

Stefanovic
Mest analist Mest analist

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Classic farmhouse: by Simsmodel!
Een oude boerderij die zo gerenoveerd is dat hij weer als nieuw lijkt. Koning Vegezarius die ooit koning was van sunset valley, had deze oude en klasieke stijl, en is dus ook zo danig na gemaakt, dat het weer net als vroeger lijkt.

Voorkant huis:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plattegrond onder verdieping:
Afbeelding

De hal:
Afbeelding

De keuken:
Afbeelding

De woonkamer:
Afbeelding

Plattegrond boven verdieping:
Afbeelding

De hal/trappenhuis:
Afbeelding

De slaapkamer (van de twee):
Afbeelding

Bronnenlijst: er zitten geen speciale downloads in. Het enige wat je nodig hebt is de sims3 en de sims3 wereldavonturen ( dus de sims3 luxe niet). Dit huis is gebouwd in Sunset Valley bij de waterval (afmetingen voor mij onbekend).

P.S.: Mijn vorige inzending is verwijderd van deze site, en kun je hier in: https://nl.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=1970412 downloaden (reacties van dat huis zijn altijd welkom)! En als je dat andere huis mooier vind, hoor ik dat ook graag. :sleep
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Stefanovic

Hebben jullie mijn andere huis ook al gedownload?? Is ook wel een kijkje waard, geloof me! :blush
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Stefanovic

Jaa logisch! Die waterval geeft een nog natuurlijkere uitstraling! :flapper
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Dankjewel Mastvlag!

Mijn inzending:

De buitenkant van het huis:
Afbeelding
Er is gekozen voor lichte, beige kleuren met bruine tinten. Dit geeft echt een boerderij-gevoel. Aan de achterkant van het huis (foto rechts) zie je een terras met bbq, en een lager terras, daartegenover.

De tuin van het huis:
Afbeelding
Ik heb gekozen voor een strakke tuin, maar met grote, paarse bloemen her en der door de tuin, voor de speelsheid. In de verschillen de hokjes staan er planten, die bijna allemaal al geoogst kunnen worden! Ook aan kinderen is gedacht, er staat een schommel vlak naast het terras.

Van bovenaf:
Afbeelding
Linksboven: Het huis met dak omhoog. Hier kun je goed de indeling van de tuin zien.
Linksonder: Een verdieping lager, de zolder. Hier is de ouderslaapkamer, met groene tinten.
Rechtsboven: Hier zie je links een meisjesslaapkamer, en rechts een jongensslaapkamer. In het midden, vlak bij het trappenhuis, zit de mooie badkamer.
Rechtsonder: De begane grond. Hier zie je de keuken, toilet en woonkamer.

De woonkamer:
Afbeelding
Bij binnenkomst kijk je gelijk tegen de trap aan. Om het huis wat kleur te geven, hebben we hier gekozen voor een blauwe muur.
De woonkamer wordt apart gehouden door middel van een mooi hekje. In het hoekje staat de pc. Achter de pc, wat niet te zien is, staat nog een boekenkast.

De keuken:
Afbeelding
In de keuken zitten alle benodigdheden. Er is ook een kleine bar, speciaal voor een snelle maaltijd. De mooie eettafel staat in de serre. 's Avonds is het hier gezellig om een hapje en drankje te doen, en overdag kun je heerlijk genieten van de tuin.

De twee slaapkamers:
Afbeelding
De slaapkamers zijn gezellig aangekleed. Er is een slaapkamer voor een meisje, en een slaapkamer voor een jongen. Zoals je misschien al ziet, de jongen heeft geen gordijn. Deze ligt waarschijnlijk nog ergens ver in een kastje :P

De badkamer:
Afbeelding
De badkamer is niet erg groot, maar je kunt er prima in leven. Er staat een douche, dubbele wastafel, wc en radiator, handig voor de handdoeken.

En als laatste, de ouderslaapkamer:
Afbeelding
De slaapkamer is op de zolder, wat een fantastische ruimte is. Alles staat erin, inclusief een make-up tafel + speigel. En de tv, die kan niet missen!

Sorry, ik kan niet echt kort vertellen, ik hoop dat jullie dat niet erg vinden :d.
Stefanovic

Zoozzoo... da's een apart huis vind ik :blush echt super leuk!! :wink
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik had vandaag de baby/pauter kamer en de slaapkamer van de volwassenen in gericht valt sims opeens uit :cursing :cursing :cursing :cursing en ik weet niet zeker maar ik had volgens mij ook de keuken al ingericht :cursing :cursing :cursing
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

o0simsfreak0o schreef:ik had vandaag de baby/pauter kamer en de slaapkamer van de volwassenen in gericht valt sims opeens uit :cursing :cursing :cursing :cursing en ik weet niet zeker maar ik had volgens mij ook de keuken al ingericht :cursing :cursing :cursing

Gewoon veel opslaan: bij mij valt het spel nooit uit maar zelfs als ik huizen bouw sla ik het huis nog steeds vaak op via het buurtoverzicht en dan opslaan zeg maar.

:wink
Afbeelding
Bakie
Oplichter Oplichter

Welkom bij familie de Boer.

Familie de Boer heeft enkele jaren terug een oude boerderij op een groot kavel overgekocht van een oude man die het na de dood van zijn vrouw niet allemaal meer bij kon houden.
Te groot huis, teveel grond..er was voor die arme oude man geen beginnen meer aan.
Zelf de hond van de oude man kregen ze erbij, helaas kon deze zijn oude baas niet lang missen en lag na 3 dagen al met de pootjes omhoog. De reanimatie mocht niet meer baten..
Mogen hij rusten in vrede :(

Familie de Boer besloot toen het oude gebouw flink op te knappen en daarbij ook zeker de tuin een nieuw aanzicht geven. Enkel de oude schuur hebben ze in zijn waarden gelaten, op een schilderbeurt na dan. Deze wordt nu nog gebruikt als opslag voor hooi voor de buren die nog wel over vee beschikken en voor een oude auto die bij de schuur inbegrepen zat.
Deze is overigens te koop. (Een oude Ford met heerlijk zachte bekleding van de uitwerpselen van het ongedierte dat erin huist :thumbup )

Hieronder enkele foto's van hoe het huis er nu uitziet.

Afbeelding
Een overzicht van het complete kavel.
Afbeelding
Een kleine collage van de tuin vanuit verschillende punten gezien. Met de klok mee:
*Vanaf voorkant van het huis gezien, het erf met de geschilderde oude schuur. (Er schijnt ergens een magische kabouter rond te lopen. Zijn puntmuts wordt vaak waargenomen boven de buxusjes op het erf)
*Vanaf achterkant, speeltuin->schuur->en stukje vijver met vlonder
*Vanaf voorkant, overzicht tuin met op voorgrond moestijn , daarachter de vijver en dan de speeltuin
*En de vijver (op verlaagd stuk grond voor een extra stilte.) Je ziet de goudvissen springen!

Afbeelding
De hal
Afbeelding
Keuken met half muurtje als scheidinglijntje tot de eet-en zitkamer
Afbeelding
Eethoek met extra grote spiegel zodat alles nog net even wat groter lijkt.Afbeelding
Zithoek met aan beide kanten van de tv, de zeldzame Trachycarpus Princeps die tot een hoogte van 7 meter zou kunnen rijken...maar hier in de zitkamer dus niet echt de bedoeling is!
Afbeelding
De huiskamerhal..of hoe je het ook wilt noemen.
Afbeelding
Overzicht kamers: slaapkamer/studiekamer benedenverdieping met uitzicht op tuin/studie bovenverdieping/badkamer
Afbeelding
Relaxkamer bovenverdieping met bar en balkon. Wederom een mooi uitzicht over de gehele tuin
Afbeelding
Plattegronden: Benedenverdieping/Studiekamer bovenverdieping/Bovenverdieping/Relaxkamer bovenverdieping

Tot zover het huis van familie de Boer!
Kritiek en complimenten welkom! :wink
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

En opnieuw een huis met een hoog wow-gehalte. :drool

Ik ben het helemaal met Xelles eens. Wat ben ik blij dat ik als teamlid niet mag stemmen .. ik wens iedereen die dat straks wel gaat doen veel succes.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten