Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

291 berichten • Pagina 11 van 15

Gebruikersavatar
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4424
Lid geworden op:
do 22 okt 2009, 00:42

Re: Darkest Vampire Models - Opdracht 2 pagina 15!

Afbeelding
December! - De uitslag
We hebben gezien dat jullie genoten hebben van kerst & oud en nieuw. Jullie inzendingen waren fantastisch! De opdracht was deze keer iets moeilijker dan normaal,want jullie moesten op veel dingen letten. Maar hier is dan eindelijk de uitslag!

Veel mensen hebben helaas afscheid moeten van dvm,we bedankt diegene voor het deelnemen. We gaan verder met 6 deelnemers. Simmielove hoefde niet aan deze opdracht mee te doen. Omdat ze in de vorige opdracht had verloren,moet ze het nu opnemen tegen de verliezer van deze opdracht.

Ok,in deze opdracht kun je maximaal 40 punten verdienen,de gene met de meeste wint en de minste moet het opnemen tegen Simmielove in een speciale opdracht.


Afbeelding(Alexie)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Punten:


Gezelligheid: 7.5
Kleding: 6.5
Achtergrond: 6.5
Opdracht: 8
______________+
28.5

--

Afbeelding(LittleMissLien)
Afbeelding
Het is oudejaarsavond. Ann heeft besloten dat ze dit jaar eens gezellig thuis blijft, samen met haar vriend Kai. Geen drukke feestjes, dus ook geen paparazzi die haar achtervolgen, maar gezellig op de bank bij de open haard en de kerstboom. En dit jaar zorgt zij voor de drankjes.
Ondanks dat ze thuis blijft, heeft ze toch toepasselijke kleding uitgezocht. Een rode jurk, niet te overdreven, maar toch wel chic. En haar haar heeft ze opgestoken met een mooie haarklem.
Dit is Kai's laatste Oud en Nieuw als mens. Over een niet al te lange tijd zal Ann hem bijten en zijn ze voor altijd samen.
Afbeelding
Afbeelding
'3... 2... 1... Gelukkig Nieuwjaar!' roepen Ann en Kai in koor en ze vallen elkaar in de armen, beiden met een glas champagne in de hand.
Afbeelding
'Doe je wel voorzichtig?' vraagt Kai bezorgd als Ann het eerste vuurwerk aansteekt. 'Ik weet wel dat je onkwetsbaar bent, maar toch.'
'Ja, ja, tuurlijk,' zegt Ann afwezig, omdat ze zich concentreert op het vuurwerk.
Afbeelding
'Oooh,' roept ze blij uit. 'Kijk die dan! En daar, al die glitters!' Ze staan met open mond naar boven te kijken.
Afbeelding
Afbeelding

Punten:

Gezelligheid: 9
Kleding: 7
Achtergrond: 7
Opdracht: 8
______________+
31

--

Afbeelding(Maritttt)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Onze kerstavond is sinds we ons kleine meisje hebben vol met het uitpakken van cadeau's en dan even naar buiten en genieten van de sneeuw die er meestal is in Bridgeport. Als mijn man dan naar zijn werk moet warm ik me nog even samen op in het bubbelbad met Cassidy.
Afbeelding
En dan voor het slapen gaan.. Onze traditionele nieuwjaarsduik. Bij de familie Hudson Kerst en Nieuwjaar dus een familiegebeurtenis.



Punten:

Gezelligheid: 9
Kleding: 7
Achtergrond: 8.5
Opdracht: 8.5
______________+
33
--

Afbeelding(Nako)
Afbeelding
Je hoeft maar kerst te zeggen en Maya steekt de vuurkorf al aan. Gezellig in de sneeuw met een marshmallow aan een stokje vind ze geweldig.

Punten:

Gezelligheid: 8
Kleding: 6
Achtergrond: 6
Opdracht: 5.5*
______________+
25.5

* = Omdat je maar 1 foto hebt(en je moest er min.3) heb je helaas 0.5 minpunt.

--

Afbeelding(SunshineMimi)
Afbeelding

Punten:

Gezelligheid: 9
Kleding: 8
Achtergrond: 6.5
Opdracht: 8
______________+
31.5

En.. De winnaar is..
Afbeelding(Maritttt)!
Gefeliciteerd! Je krijgt een punt erbij in de volgende ronde.

Helaas. De (gelukkige nog niet uit de race) verliezer is..
Afbeelding(Nako)
Je moet het tegen Simmielove opnemen in een speciale opdracht die je binnenkort via pm van me krijgt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten