ik heb geprobeerd om er een screen van te maken. zodat jullie zien dat ik me aan de 45.000 heb gehouden.. maar het wou niet via printscreen en nu heb ik het al af? is dit een probleem?
Toen wou ik hem zoals ik altijd doe in paint plakken zodat ik hem kan opslaan maar ik kreeg alleen maar een zwart vlak.. Dus ik later nog een x geprobeerd met iets anders in de sims.. en weer geplakt.. en weer een zwart vlak.. heel vreemd..
Heb je niet een programma waarmee je de kleuren lichter zou kunnen maken? (Microsot Office Picture Manager bijvoorbeeld) Misschien dat je er daardoor een normaal(er) plaatje van kunt maken?
Bij mij wordt de printscreen ook een heel stuk donkerder dan het eigenlijk behoord te zijn... heel vreemd
ik ben klaaaaaaaar
ik had het niet verwacht maar ik had minder dan 45000 gebruikt.
maar ik heb een 'dom' vraagje
ik denk dat je foto's moet maken van buiten (tuin en huis zelf) en van binnen (alle ruimtes) en dan bij startscherm van Sims 3 uploaden en dan moet je ze gewoon in een bericht plakken maar dan in dit forum of in een apart/privé bericht naar de "opdrachtgever" ?!
Nog even voor de mensen die printscreens willem maken met de printscreen knop op je toetsenbord, het wordt inderdaad donkerder als je het spel op volledig scherm laat staan.
Als je nu inplaats daarvan bij opties het vakje "volledig scherm" uitvinkt, zodat het beeld kleiner wordt, dan heb je dit probleem niet meer. En om het beeld dan toch zo 'groot' mogelijk te houden zet je het spel in de speelstand, druk je op pauze, druk je op F10 en dan maak je de printscreen.
Dan plakken in paint en dat zou dan goed moeten werken!