Je hoeft geen sorry te zeggen hoor Ik ga gewoon wat anders verzinnen. Maar ik denk dat ik al iets weet,, mijn foto komt wss morgen of anders van het weekend.
Hier is mijn inzending voor opdracht 3. Gwen verandert 's nachts soms wel eens in een klein duiveltje, maar hoe en waarom weet ze niet. Héél erg magisch dus:
Ik wil niemand beledigen ofzo, maar ik vind deze magischer dan die van simsfreak.
Die van simsfreak vind ik een beetje.. mwah.. standaard.
Deze vind ik echt al, WOWie! Dat kerkhof enzo.. toppie!
Lieve deelnemers & jury van TienerTopmodel.
Helaas moet ik uit de wedstrijd stappen door de volgende reden:
Ik wilde een foto maken maar daarvoor moest ik mijn sim verplaatsen met moveobjects. De foto ging fout dus de actie was afgelopen. Toen was mijn sim opeens verdwenen.
Op een of andere manier is mijn model dus aan de fotoshoot ontsnapt.
Misschien kun je je sim weer in een huis plaatsen, want hij zou toch nog in de "bin" voor gemaakte sims moeten zijn..
EDIT:
Hierzo mijn inzending: Toen ik in Egypte weer eens een tombe aan het doorzoeken was met mijn fotograaf kwam ik plots een mummie tegen!
Zoiets verwacht ik natuurlijk niet, maar de fotograaf had er wel snel een foto van gemaakt. magisch, toch?
Uitslag: 'Deze keer geen extra opdracht, dus geen plekje die zeker is voor iemand!
Maar er zijn echt mooie foto`s opgestuurt, weer een moeilijke keus, maar wel een goede!'
o0simsfreak0o: Een erg mooie foto vonden wij, opvallende kleuren, een echte magische foto! Nina: We wisten wel dat in Gwen een duiveltje zat! Maar ook een lieve meid! We vonden deze foto echt creatief, en ook magisch! Afbuiter: Erg jammer dat je niet meer mee kan doen, maar bedankt voor je deelname! Mastvlag: Het is een mooie foto, en ook eigenlijk wel eng! We hopen maar niet dat je er een trauma aan over laat.
We hebben elke foto 10 keer bekeken, maar we waren er op het laatst helemaal over eens dat er één winnaar is... Nina!
Dit omdat deze foto creatief, magisch en mooi is! Gefeliciteerd!
Maar ondanks dat Afbuiter met deze competitie moest stoppen, moet er echt één uit.
En dat is.. Mastvlag.
Super dat je mee hebt gedaan, en omdat je derde bent geworden, is dat al een hele prestatie!
Nu Nina en o0simsfreak0o als enigen over zijn, is de finale ook in zocht.
Deze keer ben je niet met één foto klaar, dat zeggen we alvast.
We verzinnen een paar (leuke) opdrachten, en we wensen jullie alvast succes!
Opdrachten: 'Zo, nu de finale er is moet het wel een beetje spannend zijn. Ik heb dan ook wat meer opdrachten bedacht, voor de finalisten!
Finale-Opdracht 1: De eerste FO (Finale-Opdracht) is dachten we niet zo moeilijk. Geef je kandidaat een complete make-over! Maar nu wel zoals wij dat willen. Gwen: Gwen, jij moet een make-over doorstaan, maar in wat moet je veranderen? Je houd echt van modern-blauw, maar ook van rood?
Nu hoef je niet helemaal in een rood pak te verschijnen, maar laat ook zien dat jij er zonder blauw ook top uitziet! Jade: Jade, je bent een stoere chick, maar nog steeds als je voor een fotoshoot er niet stoer, maar eerder schattig er uit moet zien?! Laat zien dat een stoer model, ook echt schattig kan zijn! (Denk dus vooral aan lichte kleuren!)
Nu zijn jullie het misschien niet helemaal met deze keus eens, dus jullie moeten ook een foto inleveren dat je jezelf een make-over geeft, helemaal naar eigen keus!