Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

303 berichten • Pagina 2 van 16

Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Afbeelding
'Hoi!, Mijn naam is Laura Mulder. Ik ben 19 jaar oud en ik woon hier in het prachtige dorpje Sunset Valley. Al sinds kleins af aan wilde ik model worden en ik hoop op een dag door te breken als model.'

Afbeelding
'Één van mijn hobby’s is koken, maar dan vooral in de Italiaanse sfeer. Mijn familie komen daarom ook vaak bij mij thuis op bezoek om te genieten van de heerlijke gerechten die ik met alle plezier voor ze klaar maak.'

Afbeelding
'Mijn andere hobby is schilderen. Ik schilder vooral alle mooie natuurgebieden van Sunset Valley. Ik schilder nog niet zo lang en ben er ook nog niet erg goed in, maar oefening baart kunst.'

Afbeelding
'Waar je mij vaak tegen kan komen is op het strand van Sunset Valley. Het is voor mij de ultieme plek waar ik even tot rust kan komen en alle zorgen even kan vergeten.'

Laatst gewijzigd door Robin. op zo 29 jan 2012, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Re: Just The Way You Are! Editie 2.

Afbeelding

Waarschuwing: Ik beschik over een overdosis hyperactiviteit...

HAAI!! Mijn naam is Jennifer McLorin en 14 jaartjes oud. Ik ben echt één grote lolbroek en lach de hele dag door! Al had het lachen niet bestaan, was ik er ook niet geweest.

Lalalalalaaa, oh ik ben ook dol op zingen! Niet dat ik het kan ofzeuw, maar ik vind het awesome en daar gaat het om! En OHJA ik ben hypertjes. Nogal heel erg. Wat mij niets kan schelen. Want. Dat is epic.

Pompiedom! Btw, ik heb één heeeeeele grote droom, model worden. Nou denk je vast van: "Jahaa dat zouden alle meisjes wel willen worden!" enzo maar ik ben pas aangesproken door iemand die mij wilde fotograferen voor de cover van een tijdschrift! Ik natuurlijk helemaal WHAJOOO JAA DAT WIL IK DOOEEEEEN!!! enzo dus dat wordt helemaal top! Ik hoop echt dat ik er mijn carrierre van kan maken, ik bedoel, je moet toch centjes verdienen om later een huis met zwembad en trampoline en bubbelbad kan kopen OF NIET SOMS? Woehaa ik laat me een beetje gaan, sorry! Ghehehe
LALALAAA POMPOMPOM TIEDELIEDOM~

---
Zoo, sorry dat het maar 1 foto is maar ik wilde het persé vanavond afhebben. :sweatdrop Dus heb ik er maar wat meer tekst bij gedaan. (:

v Wat nou 'Hahahaha' xD

Laatst gewijzigd door Matthieu op zo 29 jan 2012, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten