Waarschuwing: Ik beschik over een overdosis hyperactiviteit...
HAAI!! Mijn naam is Jennifer McLorin en 14 jaartjes oud. Ik ben echt één grote lolbroek en lach de hele dag door! Al had het lachen niet bestaan, was ik er ook niet geweest.
Lalalalalaaa, oh ik ben ook dol op zingen! Niet dat ik het kan ofzeuw, maar ik vind het awesome en daar gaat het om! En OHJA ik ben hypertjes. Nogal heel erg. Wat mij niets kan schelen. Want. Dat is epic.
Pompiedom! Btw, ik heb één heeeeeele grote droom, model worden. Nou denk je vast van: "Jahaa dat zouden alle meisjes wel willen worden!" enzo maar ik ben pas aangesproken door iemand die mij wilde fotograferen voor de cover van een tijdschrift! Ik natuurlijk helemaal WHAJOOO JAA DAT WIL IK DOOEEEEEN!!! enzo dus dat wordt helemaal top! Ik hoop echt dat ik er mijn carrierre van kan maken, ik bedoel, je moet toch centjes verdienen om later een huis met zwembad en trampoline en bubbelbad kan kopen OF NIET SOMS? Woehaa ik laat me een beetje gaan, sorry! Ghehehe
LALALAAA POMPOMPOM TIEDELIEDOM~
---
Zoo, sorry dat het maar 1 foto is maar ik wilde het persé vanavond afhebben.

Dus heb ik er maar wat meer tekst bij gedaan. (:
v Wat nou 'Hahahaha'
Laatst gewijzigd door Matthieu op zo 29 jan 2012, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.