Ik ben echt een groentje ; ik durf niet eens in mijn eentje te eten. Terwijl er mensen zijn die al jaren alleen leven. Katy kom tot jezelf je bent een slimme meid het komt goed.
Zozo er is weer veel aanbod voor werk. eens kijken dat is niks voor mij nee dat ook niet. ah prive spion.
Maar durf ik dat wel. wie is dan die baas. ik moet maar eens gaan bellen naar deze vrouw.
'Hallo' zegt deze onbekende vrouw. 'Jij kwam voor werk toch om mijn prive- bodyguard te zijn? hoofdknikkend zeg ik ja. 'Mooi, ik heet Agnes. Je kent me vast wel'
Kiun zat in haar huis, een beetje te staren.. "Wat zal ik doen?" Zuchtte ze, opeens kwam iets in haar op. Ze moest een baan vinden!
Ze besloot haar baas op te bellen, want dat was de enige die ze kende. "Ja, ja, kom nou maar gewoon.." Mompelde ze chaggie.
En toen werden ze vrienden.
(mijn sims valt telkens uit dus niet zoveel foto's.. Sorry voor wazige update. )
Dit is Jake Jefferson. Hij droomde al sinds kleins af aan om de beste en dapperste brandweerman te worden van heel Appeloosa Plains. Nu hij eindelijk volwassen is, kan hij zijn droom waar maken.
En hier woon hij dus. Een klein huisje helemaal voor hem alleen. Het is niet groot en niet luxe, maar hij heeft alles wat hij nodig heeft om van te leven.
Dit is mijn mooiste sim: Tara Conner
Na een drukke jeugd in een huis vol kinderen is Tara heel erg opgelucht dat ze eindelijk op haar zelf mag gaan wonen, samen met de hond. Ze kan niet wachten om eindelijk een kamer voor haar zelf te hebben!
Mijn broertje doet ook mee voor spek en bonen.
Hij vroeg of ik ook een foto van zijn sims wilden posten dus hier zijn ze:D :
Maura was helemaal overstuur toen haar ouders weg gingen. Ze vond het huis wel mooi alleen ze was bang dat er geen plaats was voor kinderen en dat als ze kinderen kregen dat de kinders zich schaamden in zo'n klein huis.
Jamai zei de hele tijd: Als we genoeg geld hebben kopen we wel een ander huis of grond dan kunnen we het zo groot maken als we willen. Maura vond het wel een idee alleen ze hadden nog maar $39 simdollars dus het sparen zou wel een tijdje gaan duren!!
Hier komen een paar fot's van het (kleine) huis. De woon kamer
De uu ja kamer kun je niet echt zeggen de computer.'
De badkamer.
De slaapkamer(2 foto's
De keuken.
En he huis zelf.(2 foto's)
Dat waren tot nu toe nog alle foto's want Maura en Jamai zitten nog steeds te discusieren
Er stond in de krant dat je zeker naar 'De Sleur' moest komen die avond maar eerlijk gezegd, niemand was er, dus Quista pakte haar piano uit haar zak (euh,, ) en begon te spelen, en ze heeft er 35 sim dollar mee verdient . Overigens Quista is nu 3 sterren beroemdheid, heeft een band, The heat of fire, en Tom Wordy zit erin.
Meet mijn eerste paparazzi,
Overigens lijkt het net alsof ze vampieren aantrekt...
Maar het grootste moment van het uur, Quista die Barry ontmoet, het wordt nogal een romantische samenhang, met bloemen die Barry om de ogen vlogen, het kijken naar sterren, en het grootste moment:
De eerste zoen, en dan begon het vanaf het moment dat ze er achter kwamen dat ze op de zelfde school hebben gezeten