Tuurlijk dat zou erg leuk zijn

47 berichten • Pagina 2 van 3
Hoezo kun je het niet downloaden? Ik kreeg net ook een Email over dat nieuwe huis: ook effe niet te downloaden: zal wel aan de EA site liggen, de Exchange dus.simmertje1981 schreef:Hee, ik ga mischien ook wel meedoen. Alleen ik kan hun niet downloaden help!
jolovesyouall schreef:: Zo leuk dit!! Ik weet nog goed toen ik net met Sims2 spelen begon, toen zat Hiki als team member bij SP, Hiki heeft mij toen ook heel veel geholpen met allerlei vragen die ik had vooral ook over het maken van de screenshots. (tijd terug he Hieks)
ONTOPIC dan maar , lol
Dit lijkt me echt zo''n gave uitdaging dat ik m ook ga doen. Mijn WOW dan zullen jullie denken? Nou de rogue is 60 geworden en moet nu toch maar beter de tijd gaan verdelen tussen eindelijk gebruik maken van de Sims3 en WOW.
Tot nu toe niet gespeeld met de Sims3, dat komt omdat ik gewoon ontzettend baal van die bug op de officiële site. Mis ook gewoon de hele optie van simpel dagboeken voor jezelf maken zoals in Sims2. Mja....
Ik ga de boel downloaden en aan de gang, zusjes Honkvast here we come!!
Laatst gewijzigd door jolovesyouall op vr 10 jul 2009, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is niet waar, want ik heb ze zonder problemen laten vissen bij een meertje vlakbij hun huis.hiki schreef:Dat ze niet kunnen vissen klopt: ze zijn bang voor water: dat zul je moeten oplossen met de karaktereigenschappen veranderen. (zie de tip die ik gegeven heb):