Yay, I'm in

Lachend gooi ik het zand omhoog. "Kijk mam, dit is net als die dag dat jij en papa gingen verloven!" Mijn moeder lacht stralend naar me, ze heeft haar haren netjes gedaan en een witte jurk aan. Ze zucht verrukt, "dat was leuk, hè?" roept ze terug.

Het was een warme zomerdag in juni en ik was nog wat kleiner, toen papa mijn moeder plots de auto in stuurde en mij bij haar op schoot zetten. Ik wilde weten waar we heen gingen maar hij hield zijn mond stijf dicht.

Eenmaal op het strand aangekomen begon ik enthousiast door het zand te kruipen. Papa zakte op zijn knieën voor mama neer en even schrok ik, maar al snel viste hij een doosje uit zijn zak.
"Oooh," kraaide mama uitgelaten, "een ring!" Ze sloeg haar handen voor haar mond.

De rest van de dag heb ik haar alleen maar zien lachen, ze nam me mee uit wandelen en bleef maar tegen me prevelen. Ik weet niet wat ze precies zei, maar de toonhoogte van haar stem vertelde me genoeg.

Gisteravond zaten mijn ouders nog samen in het bubbelbad, dat weet ik want ik keek stiekem door het badkamerraam. Ze zijn zo lief samen, volgens mij zijn ze heel gelukkig. En dat is maar goed ook, want anders zou ik geen babyzusje krijgen!
____
Je mag de auto foto gebruiken (aangezien ze daar met z'n drieën op staan)