bas944 schreef:Zucht, Romeo is op zoek naar een vrouw, geen etalagepop!
Ik stem voor Weijki, die Sim ziet er tenminste niet uit als een in het wetenschapslab gecreëerd plastic voorwerp.
Ken jij Romeo dan
Nee, ik ken hem niet persoonlijk, maar ik heb uit zijn contactadvertentie opgemaakt dat hij op zoek is naar een vrouw.
Romeo Valentijn schreef:Ben jij misschien wel een goede vrouw voor mij?
bas944 schreef:Zucht, Romeo is op zoek naar een vrouw, geen etalagepop!
Ik stem voor Weijki, die Sim ziet er tenminste niet uit als een in het wetenschapslab gecreëerd plastic voorwerp.
Ken jij Romeo dan
Nee, ik ken hem niet persoonlijk, maar ik heb uit zijn contactadvertentie opgemaakt dat hij op zoek is naar een vrouw.
Romeo Valentijn schreef:Ben jij misschien wel een goede vrouw voor mij?
Al de sims zijn toch echt vrouwen.
Als je het beter kunt had je mee moeten doen.
Trouwens.. Wij hebben gewoon mooie simmies gemaakt en nee, het zijn geen plastice simmies.
Jajaja, ik weet het wel, jullie hebben vast je best gedaan. Het komt vooral door die vreselijke haren. En ogen. En lippenstiften. De meeste haren van custom content sites zijn oerlelijk en sluiten niet goed aan op de Sim. Net plastic pruiken.
Hoho, rustig aub. Het is goed dat jullie allemaal een eigen mening hebben, maar of je nou op een doorsnee vrouw of een 'barbiepop' wil stemmen mag je zelf weten! In de opdracht staat niet hoe Romeo zijn vrouw eruit moet zien
Ja had zoiets kan wel een knappe sim maken, maar wou toch eens wat anders, en trouwens als die topic er nog is staan met de inschrijven staan er meerdere foto's mijn lelijk eendje kan ook een mooie zwaan zijn