Re: Uitdaging van de maand Februari 2011
Hij is gewoon mijn wiskundedocent met haar jo 
waar sloeg dat nou weer op

82 berichten • Pagina 2 van 5
Wat lukt er niet?steefjee90 schreef:Hmm, ik krijg Romeo op de een of andere manier niet gedownload
Ik krijg de hele tijd een foutmelding in de sims 3 launcher...Nina schreef:Wat lukt er niet?steefjee90 schreef:Hmm, ik krijg Romeo op de een of andere manier niet gedownload
Probeer het anders via deze site: http://www.mediafire.com/?y19ow9wep24eri6steefjee90 schreef:Ik krijg de hele tijd een foutmelding in de sims 3 launcher...Nina schreef:Wat lukt er niet?steefjee90 schreef:Hmm, ik krijg Romeo op de een of andere manier niet gedownload
zoiets van 'er is een fout opgetreden bij het downloaden, kijk in het logboek'
hmm..
dankjewel! Nu doet ie het welNina schreef:Probeer het anders via deze site: http://www.mediafire.com/?y19ow9wep24eri6steefjee90 schreef:Ik krijg de hele tijd een foutmelding in de sims 3 launcher...Nina schreef:Wat lukt er niet?steefjee90 schreef:Hmm, ik krijg Romeo op de een of andere manier niet gedownload
zoiets van 'er is een fout opgetreden bij het downloaden, kijk in het logboek'
hmm..
En anders weet ik het niet, sorryMaar het is niet verplicht om Romeo te downloaden!
Dit was mijn inzending, hopelijk is die goedKennismaking
Hee, ik ben Daisy Janssen en ik ben 29 jaar oud. Ik heb een parttimebaan in de boekenwinkel van Twinbrook, zo krijg ik ook nog fijn korting op alle boeken die ik wil lezen, want ook ik ben een boekenwurm.
Ik ben graag buiten en ben redelijk atletisch, daarom jog ik elk weekend een rond door het bos. Ik ben ook best wel flirterig, maar als ik een man heb laat ik dat wel achterwegen. Door mijn vrienden wordt ik een genie genoemd, omdat ik best wel slim ben. Mijn lievelingseten is gewoon spaghetti met tomatensaus en gehakt. Mijn lievelingskleur is lichtroze en mijn lievelingsmuziek is pop.
De date
Op onze date zijn we samen een rondje door het bos gaan joggen, het was heel erg gezellig en we hebben veel gepraat.
Op het einde gaf je me een dikke knuffel en sinds toen kreeg ik vlinders in mijn buik. Ik hoop echt dat je mij kiest, want ik heb gevoelens voor je gekregen op de date en misschien worden ze nog wel meer.
Dit was mijn inzending..Hoi, Ik ben Ezlinn Frell, Ik kom oorspronkelijk uit Engeland maar ben met mijn ouders hierheen verhuisd
Ik zag de advertentie van Romeo..
Ik had hem al gauw uitgenodigd en hier volgt het verhaal.
Eerst reageerde ik op de advertentie en heb een brief gestuurd met al mijn eigenschappen enzovoort.
Hier zijn mijn persoonlijke details:
Naam: Ezlinn Frell
Leeftijd: 29 jaar.
Beroep: Styliste
Eigenschappen: Overenthousiast 'Ik kan ergens HEEL Blij om zijn of weer niet' ,Netjes 'ruimt het liefst alle rommel op' ,Hopeloze Romanticus 'ik zoek de perfecte man', Lichte Slaper 'Ik maak voor jou een lekker ontbijtje', Ambitieus 'ik streef mijn droom na'
Foto's:
Toen ik te horen kreeg dat Romeo naar mijn huis kwam in het verre Twinbrook ging ik helemaal los.
Hij zou pas over 3 dagen komen maar ik ruimde elke dag mijn huis helemaal op
3 Dagen en nachten hoorde ik het 'DINGDONG' ik viel bijna in slaap al gauw rende ik naar de deur
Daar was hij Nog mooier dan verwacht... *gedachte* 'O Romeo O Romeo Daar bent gij o Romeo'
Ik had hem een rondleiding door mijn huis gegeven.. Waarbij de kinderkamer hem helemaal aansprak
Toen we hadden gegeten vroeg hij aan mij waarom die kinderkamer in mijn huis stond..
Tranen in mijn ogen en toch dacht ik.. Zeg het nou maar..
Nou, ik ben 29 jaar en 3 jaar geleden was ik zwanger van mijn Ex-vriend
We waren bezig met de kinderkamer en alles tot plots ik al weeën kreeg
Gauw naar het ziekenhuis.. We wisten dat er iets fout was, En toen.. Ik had een Miskraam.
Huilend naar huis Dimitri Mijn ex vriend was helemaal kwaad dat ik het fout had gedaan en had me voor mijn huis verlaten.. Ik wilde nooit meer liefde kennen.. Maar jij bent misschien de mooiste kans ooit..
En toen we klaar waren stond ik daar met een hopeloze blik in zijn ogen en hij in mijn ogen
ik wist meteen dat ik verliefd werd.
Op de date..
In de taxi naar de bistro del danser
En eindelijk daar een heerlijk maal + toetje
Daarna waren we nog even naar het strand gegaan wat heel romantisch was.
Wat begon met een romantische blik werd weer closer.. Gister die keer dat ik in zijn ogen staarde
en nu weer maar dan met een hand erbij.. Butterflys![]()
Voordat hij na die 2 dagen weer naar huis moest nog een snelle knuffel...
Love is in the air...
![]()
BedanktNina schreef:Leuk hoor