Leuke opdracht! Ben benieuwd of het me gaat lukken met het budget, maar dat zie ik wel
Wou het nu maken...Maar besefte dat de laptop is ingenomen, door mijn vader, opa en mijn broer! Heracles - Vitesse
Dus dat word waarschijnlijk deze week of volgend weekend
Ik zie nu pas deze nieuwe wedstrijd, sorry!
Leuk alles in tropische stijl. Natuurlijk wil ik ook graag meedoen. Ik heb zin om weer te bouwen want SVTR is afgelopen en ik mis de opdrachten!
Deetui wat ben je snel en wat een leuk huis! Ik ga ook m'n best weer doen.
Super leuke wedstrijd en ik ga zeker meedoen alleen kan ik geen screenshots posten want mijn computer wil ze niet overplaatsen maar toch ga ik bouwen haha
EDIT: Even een wijziging, ik heb er mensen in laten wonen waardoor mijn budget omlaag ging . Heb zo goed alles kunnen refreshen maar toch kwam ik er ruim onder dus heb even 2 aanpassingen gedaan:
Slaapkamer heeft een gordijn gekregen.
En in het midden vloerkleedjes, het was anders zo kaal .
@slimpie roel nee er klopt iets niet met de software en als ik het probeer zegt hij dat er een fout is zelfs mijn oom weet het niet en hij maakt computers en weet er alles van dus ja geen idee
Dankje!
Ik heb er zelf een sim in laten wonen maar toen wou ik even wat doen.
En keek naar het budget was het ineens in de 14.000? Terwijl ik niks had veranderd?
V
Dan zorg ik dat de sim eruit gaat
Laatst gewijzigd door Simhorselady op zo 24 feb 2013, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
@Simhorselady: Heel erg mooie inzending
Je huis is minder waard geworden omdat er een sim in leeft en dan worden alle meubels als 'tweedehands' beschoudt Hierdoor wordt het huis minder waard