ik hoop dat ik mee kan doen!

151 berichten • Pagina 2 van 8
Het makkelijkste is om dan een nieuwe familie te starten. Maar aangezien er nog heel veel andere families in Sunset Valley wonen, denk ik dat we eerst die families gebruikenabctje schreef:Ik heb mijn top drie al verstuurt!
Maar, als je al een tijdje met een fam. heb gespeeld, en je hebt al het een en ander veranderd aan de sims&het huis. En dan stop je. Moet degene die je fam. overneemt dan ook die veranderingen aanbrengen of kan die helemaal overnieuw beginnen???
JahoorAlan Stanley schreef:Ik heb mijn top 3 verstuurd om 15.00u precies! Mag je trouwens ook werken met zelfgemaakte, nieuwe Sims? Ik zeg maar iets, een verre neef die komt inwonen of een butler die je graag zelf wilt besturen.
Hij is geldig hoorbritje schreef:Ik heb de mijne verstuurd om 14.59, op mijn normale klok was het al 5 over lol .. hoop dattie wel geldig is?
Wanneer hoor je eigenlijk welke familie je gekregen hebt?
Laatst gewijzigd door beauvb op zo 01 jul 2012, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jahoor, je mag huisdieren toevoegenbeauvb schreef:Ik heb de Familie Huisgenoten![]()
Lekker veel simmies
Met allemaal andere Eigenschappen
Dus het is nooit saai daar!!
(btw Als je de sims 3 Huisdieren heb Mag Je dan miss In de loop van het verhaal Huisdieren toevoegen Aan je sim familie??)