Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

151 berichten • Pagina 2 van 8

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Stel hier je vragen over Goede Simmies - Slechte Simmies

abctje schreef:Ik heb mijn top drie al verstuurt! :D

Maar, als je al een tijdje met een fam. heb gespeeld, en je hebt al het een en ander veranderd aan de sims&het huis. En dan stop je. Moet degene die je fam. overneemt dan ook die veranderingen aanbrengen of kan die helemaal overnieuw beginnen???
Het makkelijkste is om dan een nieuwe familie te starten. Maar aangezien er nog heel veel andere families in Sunset Valley wonen, denk ik dat we eerst die families gebruiken ;) Dat staat nog niet helemaal vast, maar dat zien we dan wel :)
Alan Stanley schreef:Ik heb mijn top 3 verstuurd om 15.00u precies! Mag je trouwens ook werken met zelfgemaakte, nieuwe Sims? Ik zeg maar iets, een verre neef die komt inwonen of een butler die je graag zelf wilt besturen.
Jahoor :D Als je maar niet cheat ;)
britje schreef:Ik heb de mijne verstuurd om 14.59, op mijn normale klok was het al 5 over lol .. hoop dattie wel geldig is?

Wanneer hoor je eigenlijk welke familie je gekregen hebt?
Hij is geldig hoor ;) Je krijgt het zo snel mogelijk te horen, uiterlijk zaterdag 7 juli want dan starten we! :D
Nina

Zo! Dat is een partij snel gegaan! Binnen anderhalf uur hebben we 10 inschrijvingen ontvangen wat betekent dat we nu vol zitten. Mocht je bij deze tien horen dan krijg je snel een bericht, maar mocht je net buiten de boot gevallen zijn: Niet getreurd! We willen namelijk er snel voor zorgen dat er meer mensen kunnen meedoen, houd dit topic dus goed in de gaten!
xJonn
Podium hulp Podium hulp

Ik heb de familie Alto. :D
Ik heb al een heel verhaal in mijn hoofd, maar jammer dat je pas zaterdag kan posten.
Je kunt alleen niet heel veel met de andere families doen, want dan gaan de dagboeken misschien teveel van elkaar afwijken. Bijvoorbeeld dat in het ene dagboek de families dikke vrienden zijn en in het andere dagboek ze juist ruzie hebben. Dus het lijkt me misschien wel handig als je de dagboeken van de andere families in de gaten houdt. ;)
Afbeelding
beauvb
Podium hulp Podium hulp

Ik heb de Familie Huisgenoten :D

Lekker veel simmies
Met allemaal andere Eigenschappen
Dus het is nooit saai daar!! :woot

(btw Als je de sims 3 Huisdieren heb Mag Je dan miss In de loop van het verhaal Huisdieren toevoegen Aan je sim familie??)

Laatst gewijzigd door beauvb op zo 01 jul 2012, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Nina

Wat zijn jullie allemaal enthousiast! Wij hebben er ook heel veel zin in!
beauvb schreef:Ik heb de Familie Huisgenoten :D

Lekker veel simmies
Met allemaal andere Eigenschappen
Dus het is nooit saai daar!! :woot

(btw Als je de sims 3 Huisdieren heb Mag Je dan miss In de loop van het verhaal Huisdieren toevoegen Aan je sim familie??)
Jahoor, je mag huisdieren toevoegen :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie