Ik heb een zeer hectische vakantie gehad... Allereerst heb ik het uitgemaakt met Parker omdat hij vreemdging. ik ben er heel verdrietig om, maar ik zal hem snel moeten vergeten!
En ik heb mijn biologische moeder ontmoet. Op deze foto zie je onze eerste ontmoeting, een zeer intiem moment. Aan het einde van de vakantie, klikte het heel goed, en heb ik besloten dat ik bij haar wilde wonen! Zo gezegd, zo gedaan. Ik ben weer helemaal blij!
Eerst de extra opdracht, de winnaar hiervan heeft eliminatie voor de normale opdracht, en is dus zeker voor een plek in de volgende ronde!
Nina:’Een mooie lichte foto, en je ziet echt dat Gwen iets doet wat ze echt leuk vind! De kleuren in de foto passen ook erg goed bij elkaar!’ o0Simsfreak0o: ’Alweer zo`n mooie foto! Een erg vrolijke, zonnige foto, met een goede kwaliteit! Lekker gezellig ook!’ Afbuiter:’Een mooie foto, op het goede moment genomen ook, en duidelijk een mooie, vol met liefde verzorgde tuin!’ Mastvlag:’Het is een erg rustgevende en ook mooie foto, maar toch ook wel weer spannend! De foto is dan ook op een goede plek genomen, zodat het geheel goed te zien is!’ Essel:’Het is een andere foto dan de anderen, en dan niet negatief, maar positief! Jij laat eigenlijk het einde van de vakantie zien, hoe het is afgelopen! Een mooie foto, en erg creatief!’
‘De winnaar van de extra opdracht, en die dus ook zeker is voor een plaats in de volgende ronde, is… o0Simsfreak0o! Gefeliciteerd!
Het was een erg moeilijke keus, maar we waren het er over eens!’
De uitslag van de opdracht 2: Nina:’In deze foto spat de liefde eruit, en de jaloezie! Een mooie foto!’ o0Simsfreak0o: ’Weer een mooie foto, en echt een mooie plek voor een foto, verliefd zijn deze twee zeker!’ Afbuiter:’Ach, wat schattig! Echt een romantische, mooie foto, met een mooie plaats. Ook geweldig hoe ze elkaar aankijken!’ Mastvlag:’Alhoewel je hebt gezegd dat je niet echt in de wieg bent gelegd voor de liefde, is dit echt een foto waaraan je ziet dat jullie echt verliefd zijn! Deze foto is ook op ene mooie plek genomen, maar de zoen springt uit de foto!’ Essel:’Mooie foto, een duidelijk verliefd stel! We hopen dat dit nog lang zo blijft!’
’Aangezien Djon black eruit is, en o0Simsfreak0o de extra opdracht heeft gewonnen, waardoor hij zeker is voor een plek voor de volgende opdracht, moet er deze keer spijtig genoeg echt één persoon uit. Deze keus moesten we maken met een brok in de keel, omdat dit gewoon moeilijk is. Maar we weten zeker dat dit persoon echt nog iets in de modellen wereld bereikt.
De deelnemer die deze ronde afvalt, is.. Essel.
Essel, we willen je 1000x bedanken voor je deelname en je inzet, maar joun foto`s misten soms een klein ding. We hopen dat je echt nog doorbreekt in de modellenwereld, al weten we dit haast wel zeker!’
Laatst gewijzigd door Jenny op zo 28 feb 2010, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Jenny schreef:
’Aangezien Djon black eruit is, en o0Simsfreak0o de extra opdracht heeft gewonnen, waardoor ZE zeker is voor een plek voor de volgende opdracht
lief kind, ik ben een hij,
jeej, danks Jenny en dank voro het feliciteren
jammer essel
Ik kan wel tegen me verlies... Maar het is natuurlijk nooit, en ik vind ook dat je de juiste keuze hebt gemaakt!! In mijn foto's mis ik indd ook wat. Ik moet op een Sims fotograferen cursus denk ik
'De nieuwe opdracht dus, hier hebben we lang over na moeten denken, en zelf vonden wij dat het een uitdaging moest worden!
Maar eigenlijk, we hebben duizend ideeen gehad, maar de beste...
Toen hebben we toch maar een beslissing gemaakt!
Wij zeggen maar één woord, waarbij jij een foto mag maken!
Je kan dus echt veel manieren bedenken, en dus beoordelen we ook op de creativiteit.
Nouja, we zullen het niet meer al te spannend maken, het woord gaat als volgt...
Magisch
Zelf leek ons dit echt wel leuk, want als je echt goed denkt, en alles op een lijstje zet, heb je zo wel 100 manieren om de perfecte foto te maken!
Succes! En jullie weten het: Zondag 7 Maart inleveren, tot ong. 14.00 kan dit!
Nou, als ik het woord liefde zei bijvoorbeeld, dan kon je een liefdevolle foto maken, of je kon ook iets doen waar die sims liefde voor had!
Eigenlijk met deze opdracht moet je een foto maken, wat jij magisch vind!