Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 9 van 34

Stefanovic
Mest analist Mest analist

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Ik trek mijn deelname van deze wedstrijd toch maar terug. Ten eerste voor mij is het te moeilijk om een simpel huisje te bouwen. En ten tweede ben ik er afgelopen week achtergekomen dat ik deze week een toetsweek heb. Dus bij deze, en sorry voor de moeite die door mij verricht is. :$
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Stefanovic
Mest analist Mest analist

@ Bakie:
Vast wel. De eerste toetsen zitten er alweer op. Maar iedereen veel succes die nog steeds meededeelt aan de deze toch wel zware wedstrijd. 8-)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Bakie
Oplichter Oplichter

Ik twijfel er ook heel erg aan of ik nog door ga met de wedstrijd. Ik heb gewoon echt niet veel tijd om te bouwen. Komend weekend gaan we ook nog eens een paar daagjes naar Parijs, dus ook geen tijd. En daarna zal ik wel weer 1000 foto's uit moeten zoeken daarvan :P

Ga er nu ook 510 uitzoeken van 1 dag!!! Dierentuin...dus ik ben benieuwd straks na een paar dagen Parijs.
Ik zal me nu nog niet laten uitschrijven maar kan zijn dat ik dat dan net voor de laatste dag nog doe ofzo... Ik zie wel hoever ik met het huis kom.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie