Ik vind eigenlijk dat jullie heel lang de tijd hebben gehad. Het was meer als een week.
Je hebt vandaag nog.. Als ik het van meerdere niet heb verleng ik het, anders niet.
jaah dat is dan dus erg kut, ik kan niet achter de sims ... naja schrijf me dan maar uit ofzo.. Dan weet ik het ook niet meer.. Erg jammer wannt heb zo hard me best gedaan bij me simmie
^Okeej. SunShineMimi, eigenlijk vind ik het ook wel goed zo. Je hebt toch wel soms een uurtje ofzo over en je zit soms toch ook op het forum. Dus dan kun je toch de foto maken?
ik kan wel op het forum.. Maar dan zit ik op me telefoon.. Maar heb helaas geen sims op me telefoon.. Dus vandaar.. Maar na het weekend heb ik pas weer een computer.. Hooguit maandag avond kan ik hem inleveren..
^Sorry.. Maar dan kan ik niets doen, Iedereen heeft een inleverdatum en ik kan het niet voor 1 iemand gaan verzetten. Dat is een beetje lullig voor de rest.
ik snap het.. echt kut vind ik dit.. Ik heb zoooooo me best gedaan met me simmie te maken en was er zo blij mee dat ik hiermee een webbstrijd kon doen..
Heel jammer maja er is niks an te doen zoals ik het hoor.. Sorry..