Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 7 van 34

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Ik denk ook dat er veel uit zullen moeten gaan, maar dan wil ik wel een ''voor spek en bonen'' topic hiervan, voor de afvallers en de nieuwe leden hier! :sleep

Nu ga ik niets meer zeggen xD
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@ Sterren

Idd :sweatdrop Of hij gaat Kyra helpen :P

@ Jeremy

Ja, dat mag! Het is heel goed om er commentaar bij te zetten, dan weten wij wat er te zien is.

@ Mastvlag

Ja.
Dan komen er wel veel topics :sweatdrop -Dit topic, Inlevertopic, 'voor-spek-en-bonen-topic'- :)

@ Afbuiter

Oke, jammer. Maar je kan altijd een huis namaken en in het topic 'voor-spek-en-bonen' (ofzoiets,'xd)
Sterren
Gentherapeut Gentherapeut

Een dingetje nog, (je wordt helemaal gek van me xD )

ik ben met mijn huis bezig, dan staat er tijdens het bouwen in het hoekje bij: gemeubileerd
44.673, en ik denk ik ga even testen met mijn simpopjes dus ik druk op leven. Even later ga ik weer terug naar bouwen en dan is het opeens: 39.534
Dus kunnen dingen in waarde omlaag gaan?
en kan ik nu gewoon rustig doorgaan met bouwen tot 45.000?
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@ Sterren

Dit probleem heb ik al eens eerder gezien op het Ea forum. Ik zou zeggen, bouw nu maar gewoon door. Dus als jullie slim zijn, ga je tussendoor met een Sim spelen :sweatdrop

Ik denk dat ik de volgende keer dan een download maak met kavel, geld en de Sim in één.
Xelles
Beheerder Beheerder

Nina schreef:Het is misschien handig om een Printscreen te maken van het bedrag, maar ik vertrouw erop dat het allemaal eerlijk is. Als ik er op één of andere manier achterkom dat het niet eerlijk is, moet je uit de wedstrijd.
Oei.., en ik wilde nog wel wat geld uit een oude sok gebruiken. Maar als jullie zo streng zijn, dan maar niet ... :sweatdrop
Afbeelding
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

@Sterren en Nina Nee, ik doe dit keer niet mee aan deze wedstrijd. Ik heb me iets anders op de hals gehaald :fluit Ik ben, zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben aan een wereld begonnen. En daarin ga ik ook de huizen bouwen en inrichten,dus voorlopig heb ik bouwprojecten zat. :woot En ik ga Kyra niet helpen, dat zou flauw zijn. Nee, het is haar huis en zij mag het zelf bouwen.
@Iedereen Om het probleem met de waardevermindeing te omzeilen is het het verstandigst de Simsfamilie nog niet op het kavel te plaatsen. Wanneer je dan eerst het huis bouwt blijft alles hetzelfde waard. Pas als je huis klaar is je Sims erin plaatsen en klaar is Kees. En als je tussendoor even iets wilt testen met een Sim, plaats dan je lege huis even in de bibliotheek, zet er een sim in en speel even. Dan kun je wanneer je uitgetest bent het huis slopen en de versie met de echte waarde weer terugzetten vanuit de bibliotheek.
Die waardevermindering zit standaard in het spel. De eerste dag iets van 15% en de daaropvolgende dagen telkens 10% geloof ik. De waarde daalt tot iets van 40% en dan niet verder.

[EDIT] Eerste dag is 'maar' 10% van de nieuwwaarde ... zie mijn post iets verderop
Afbeelding
Bakie
Oplichter Oplichter

@Vampsessed,

Gewoon meedoen! Andere beslissen wel voor jou of je kunt bouwen ofniet ;-)
Misschien kom je nog wel heel ver! Als je niet meedoet natuurljk niet.. Dus ik zou zeggen, hier opgeven voor de wedstrijd en bouwen maar!

@Nina,

Misschien kan je wel vragen of iedereen naast de 10 prints ook een print erbij doet van de totale kavelwaarde. Dat is maar een kleinigheidje om dat erbij te plaatsen, toch?
En dan gaan we er vanuit dat mensen dat plaatje niet gaan photoshoppen natuurlijk :flapper
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

@Bakie
Eigenlijk zou ik wel mee kunnen doen, maar dan moet ik daaraan werken tijdens de paasvakantie enz. Maar ik heb eigenlijk al heel veel te doen, ik moet nl. nog 2 machinima's afmaken, en nog een update voor mijn dagboek plaatsen. Dan bestaat er nog een kans dat ze me kunnen opbellen voor vakantiewerk xD Jammer voor mij, misschien een ander keertje :)
Afbeelding
crazycuddle
Snackventer Snackventer

Euhm, even een vraagje...
Ik was dus bijna klaar met mijn huis. Zat mooi tussen de $40.000 en de $45.000 ergens. Maar nou was ik zonder er bij na te denken weer even terug naar men sim gegaan, heb alles opgeslagen en ben weer verder gegaan met bouwen. Toen ik even later keek, zat ik net op de $40.000
Ik had er dus even niet bij nagedacht dat die prijzen dalen als ik even naar mijn sim vertrek. Ik dacht achteraf pas: stom, had ik niet moeten doen.
Maar nu heb ik geen widee op de simoleons ik zit :glare Volgensmij zit ik al ver over de $45.000 heen, maar weet dat niet zeker en weet dus ook niet hoeveel te verwijderen voordat ik weer op de toegestane $45.000 zit :S Alles vervangen is een optie, maar daar ben ik zeker wel een paar uur mee bezig, wou ik alles weer net zo hebben als ik nu heb.

Dus... ik zit met een probleem ><
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie