Nu ga ik niets meer zeggen

679 berichten • Pagina 7 van 34
Oei.., en ik wilde nog wel wat geld uit een oude sok gebruiken. Maar als jullie zo streng zijn, dan maar niet ...Nina schreef:Het is misschien handig om een Printscreen te maken van het bedrag, maar ik vertrouw erop dat het allemaal eerlijk is. Als ik er op één of andere manier achterkom dat het niet eerlijk is, moet je uit de wedstrijd.
Die waardevermindering zit standaard in het spel. De eerste dag iets van 15% en de daaropvolgende dagen telkens 10% geloof ik. De waarde daalt tot iets van 40% en dan niet verder.@Iedereen Om het probleem met de waardevermindeing te omzeilen is het het verstandigst de Simsfamilie nog niet op het kavel te plaatsen. Wanneer je dan eerst het huis bouwt blijft alles hetzelfde waard. Pas als je huis klaar is je Sims erin plaatsen en klaar is Kees. En als je tussendoor even iets wilt testen met een Sim, plaats dan je lege huis even in de bibliotheek, zet er een sim in en speel even. Dan kun je wanneer je uitgetest bent het huis slopen en de versie met de echte waarde weer terugzetten vanuit de bibliotheek.
Lang leve de Prima Guide :applausWaardevermindering in het spel:
1e dag: 10% van de nieuwwaarde
Ieder volgende dag 10% van de restwaarde
Bodem waare 40% van de nieuwwaarde.