weijki schreef:Ik heb hem af, ben zoooo zooo trots op mijn creatie. dit is de eerste keer dat ik een filmpje heb gedaan. Zinoo bij mij in mijn video worden soms de kleuren wel anders. mag dat of moet ik hem eerst even naar jou sturen zodat je hem kan goedkeuren.
Stuur maar even op. Leuk dat je een filmpje maakt.
Simmielove schreef:Hoeveel foto's mag je maximaal inleveren? Ik heb er nu al 20, en ben niet eens klaar
zowiezo de mooiste uitzoeken ;p
Zolang het er niet heeeel veel zijn. Als het er te veel zijn zal ik het zeggen, en dan kan je de beste uitkiezen.
Pff, ik moet echt maar eens inleveren, maar mijn sims is zooo traag. Daarom kan ik ook geen filmpje maken..
Maar het is best veel werk wat ik nu doe, dus vandaar dat ik nog niet heb ingeleverd. Maar ik werk eraan!
is het misschien een idee om voor foto's en filmpjes apart te gaan stemmen?
omdat filmpjes en foto's vergelijken soort van onmogelijk is
en dat dan de gene over het algemeen met de minste stemmen eruit gaat
dus dat mensen voor filmpjes en voor een foto's stemmen
is het misschien een idee om voor foto's en filmpjes apart te gaan stemmen?
omdat filmpjes en foto's vergelijken soort van onmogelijk is
en dat dan de gene over het algemeen met de minste stemmen eruit gaat
dus dat mensen voor filmpjes en voor een foto's stemmen
Oh heeeerlijk, mijn spel doet het niet meer. Ik heb Levensweg vandaag geïnstalleerd, maar daardoor (denk ik) doet hij het nu niet meer. Als ik op de startknop druk, reageert het startprogramma niet meer.
Echt zo stom, ik hoop echt dat ik nog wel mee kan blijven doen. Maar morgen is de deadline al...
Evelieen schreef:Oh heeeerlijk, mijn spel doet het niet meer. Ik heb Levensweg vandaag geïnstalleerd, maar daardoor (denk ik) doet hij het nu niet meer. Als ik op de startknop druk, reageert het startprogramma niet meer.
Echt zo stom, ik hoop echt dat ik nog wel mee kan blijven doen. Maar morgen is de deadline al...
Probeer anders op die andere manier je spel te openen.
Laat het me maar weten als het niet gaat lukken. Misschien kan de deadline nog een beetje worden opgeschoven.
^ volgens mij: D/C:schijf/Program Files/Electronic Arts/ De Sims 3 Levensweg/ Game/ Bin
en dan dubbelklik op die: "TS3EP04.exe" dan sla je de Sims3 Launcher over
yess dankjewel dat je de deadline verlengt hebt! Mijn speldoet het nu wel weer, op die andere manier maar hij is nog trager dan eerst. Maar het gaat nu iig wel lukken