Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 6 van 20

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

We gaan gewoon door tot het gaatje! We laten ons niet kisten!

:woot Ben al wat verder en heb wel een aardig huis nog. Wel erg kaal zonder ramen en deuren laat staan inrichting en tuin.

Maar ik kom er wel .... :flapper
Afbeelding
Stefanovic
Mest analist Mest analist

@adoror
Adoror schreef:xD ik heb al drie pogingen gedaan maar nu heb ik een mooi plan liggen & een verhaal. xD Eens kijken in hoeverre ik dat verhaal erbij ga uitwerken in een grote kelder onder het huis ofzo :P Who Knows, maar eerst eens het bouwplan in sims zetten
Klinkt erg serieus! :lol
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
pascalle
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Ik denk dat ik ook ga mee doen! Lijkt me echt leuk!
Ik vind het altijd leuk om huizen te bouwen met de sims!
Alleen als ik ze af heb, begin ik meestal opnieuw, omdat ik dan toch iets anders wil :confused ....

Nouja ik zal wel zien wat er uiteindelijk uitkomt!

XX pascalle
hiki

:thumbsup toppie des te meer er mee doen des te leuker!

En we zullen wel een pagina maken, als de winnaar enmaal bekend is, met van elke inzending 1 screen? Wordt vast leuk zo een rij verschillende huizen te zien.

:wink
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Mezelf_Samengevat schreef:
o0simsfreak0o schreef:ik wilde vandaag nog spelen maar het is er niet van gekomen xp
de dag is nog niet om hoor :biggrin
weet ik maar ik ga straks naar een verjaardag van me nicht :tongue
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik moet ook ooit nog gaan beginnen :rolleyes
Alleen wanneer dat gaat worden, geen idee.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Kyra Huiskamp
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Ik ben al heel ver met bouwen.
De hele benedenverdieping is al ingericht en de bovenverdieping is bijna af, nog 2 kamers.
En dan 'last, but not least' de schuur.

Het is een huis dat is gebaseerd op een bestaand huis van vrienden van ons, dus het is een heel beleef- en bewoonbaar huis. Het is daarom ook praktisch ingericht.

De huizen die zijn ingestuurd zijn echt al super mooi, ben ook benieuwd naar de andere inzendingen.
Afbeelding

Tot het WK turnen in Rotterdam :D
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik ben klaar met mijn huis.Maar als ik zo die plaatjes zie van de andere dan valt de mijne in het niets ;-) Maar het was leuk om te doen en daar ging het om
Hier mijn huis

Boer Harm de Boer is op zoek naar een Vrouw en doet mee aan een televisieprogramma
Hier staat Boer Harm voor zijn erf.Op dat kleine plaatje zie je een bovenaanzicht van het huis en de grond om het huis.Daar worden hoofdzakelijk groenten en fruit verbouwt.In de vijver zwemmen wat vissen en het water kan gebruikt worden om de grond te bevochtigen.De windmolen zorgt voor stroom.Achter het huis liggen strobalen Die zijn bedoelt om s'winters de planten af te dekken en zo te beschermen tegen de kou.En omdat Boer Harm nog met hout stookt heeft hij ook een houtvooraad naast zijn huis liggen.Aangezien Boer Harm niet is opgevoed met luxe is het een sober huis en ook de inrichting is sober.

Afbeelding

Dit is de woon-leef keuken.Je ziet in de keuken een eenvoudige haard waar 's avonds wat gelezen kan worden in de makkelijke stoelen.Op de voorgrond een kleine blik op de veranda waar ook een kleine tafel met stoelen staat.
Afbeelding

Dit is de Opperkamer.Deze wordt alleen Zondags gebruikt om koffie te drinken.Omdat hier weinig geleefd word zien de meubels er nog als nieuw uit
Afbeelding

Beneden is ook een kleine maar sobere badkamer.Het bad staat er zolang Harm leeft en volgens zijn Vader heeft Opa de Boer dit bad geplaatst toen hij de boerderij bouwde
Afbeelding

Op de bovenverdieping is de slaapkamer voor Harm en zijn aanstaande vrouw.De pijp van de kachel loopt door de kamer.Dat is gedaan zodat het 's winters ook lekker behagelijk word in de slaapkamer
Afbeelding

Op de bovenverdieping is nog een grote ruimte waar vroeger Harm en zijn 5 broers en zussen sliepen.Die bedden en speelgoed heeft Harm opgeslagen onder het schuine dak zodat het altijd nog gebruikt kan worden voor zijn kinderen of eventuele logees
Waar Boer Harm vroeger sliep heeft hij wat hometrainers neer gezet om zijn conditie wat op te schroeven.
Afbeelding

Dan heeft het huis nog een zolder waar je alleen bij kunt met een stoel.In het plafond zit een gat waar je doorheen kunt.Op zolder liggen nog wat strobalen.
Afbeelding

Hier een platte grond van de boven verdieping
Afbeelding

En hier de platte grond van de beneden verdieping
Afbeelding

Ook heeft Boer Harm een paar kelders gemaakt.De ingang naar de kelders zie je achter het huis Vlak naast de stro-balen.Boer Harm zijn grootste wens is om ooit een superwijnboer te worden.Dus heeft hij een druivenpersmachine over laten komen uit Frankrijk En heeft hij al heel wat wijnrekken in zijn kelders staan.Toen één van zijn vrienden naar China op vakantie is geweest heeft hij wat sport atributten voor Harm mee gebracht.Boer Harm wist niet wat hij met deze dingen moest doen Dus heeft hij ze maar in de kelder gezet.
Afbeelding

Ik heb sims3 en Wereldavonturen gebruikt voor deze kavel.En de bank is gekocht in de EA store en is de Gotische bank die je kunt vinden in Gotische woonkamer.

Ik ben benieuwd hoe de andere huizen er uit zullen zien.En vast bedankt voor het kijken naar mijn sober woonerfje ;-)

Laatst gewijzigd door Bloos6 op za 30 jan 2010, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Buiten ziet er inderdaad prachtig uit. En dan zegt Bloos, dat ze het niet zoveel vindt? Ik ben razend benieuwd naar de binnenkant. Ik hoop dat ze die ook nog gaat laten zien.

Dit ziet er echt goed uit :thumbsup
Afbeelding
Bloos6

Hiki het is inderdaad het thema maar als ik dan zie wat anderen bouwen dan vind ik de mijne maar euhhhhh sobertjes ;-)

En Wim zoals je ziet heb ik ook de binnen kant geshowt.Ik had op bevestigen geklikt terwijl ik eigenlijk op voorbeeld moest klikken Ik denk dat je alleen het eerste plaatje hebt gezien :D

Beide heren vast bedankt voor het compliment :woot
Claudia

Ik ben klaar met bouwen :D. Ik ga hem zometeen laten zien ;), Photobucket is nu bezig met uploaden van de screens. Ik vind zelf dat hij best goed is gelukt (voor mijn doen)... Alleen ben ik niet helemaal 100% tevreden over de woonkamer... Ik denk dat die iets te groot is ofzo.. Nouja, jullie zien het over een paar minuten wel haha.
Afbeelding
hiki

Ik zie nu pas de rest van de foto's: toen ik reageerde zag ik alleen de eerste screen.

Ik vindt het huis echt gezellig en een andere sfeer dan andere huizen: daar ben je erg goed ingeslaagd. :wub

En je krijgt een goede indruk van het karakter van diegeen die er woont: mijn fantasie gaat werken bij de screens

:thumbsup
Afbeelding
Claudia

Nou, hier is ie dan ;)
Zonnebloemen kwekerij 'Zonner'
Afbeelding
Dit is de boerderij van de familie Zonner. Dit familiebedrijf is wereldberoemd in Riverview om zijn heerlijke zonnebloempitten. De familie Zonner is altijd erg zuinig geweest, omdat zonnebloempitten nou eenmaal niet zoveel geld opbrengen. Hierdoor is het huis al jaren niet meer opgeknapt of her ingericht, en ziet het er vanbinnen erg ouderwets uit.
De familie Zonner was zelfs zó zuinig dat ze zelfs zuinig waren met hun nageslacht! Hierdoor is er nu nog maar één erfgenaam voor de boerderij; Henk Zonner. Henk heeft al zijn hele leven op de boerderij gewerkt, en heeft het bedrijf overgenomen van zijn ouders. Samen met zijn vrouw Gré heeft hij het bedrijf laten draaien. Gré zorgde voor het huishouden, Henk voor het bedrijf. Helaas is Gré een paar weken terug overleden, en Henk ziet het niet zitten om die hele boerderij zelf schoon te houden, hij is zelf namelijk ook al een oudere!
Daarom heeft Henk besloten om het oeroude familiebedrijf te verkopen. Hopelijk ziet iemand brood in de verouderde inrichting van de boerderij.
Afbeelding
^ De kelder, waar Gré altijd de lekkerste nectar brouwde
Afbeelding
^De begane grond, meestal zaten Henk en Gré voor de kachel, omdat Gré een ontzettende koukleum was, daarom is het huis ook erg donker ingericht, dat houdt de warmte vast.
Afbeelding
^ De eerste verdieping, Henk deed alle administratie op de enige computer die goedkoop genoeg voor hem was.
Afbeelding
^ De tuin, met de schommel waar Henk prachtige herinneringen aan heeft. Aan het omgewoelde gazon onder de schommel kun je zien dat Henk de schommel nog steeds gebruikt :wink:.
Afbeelding
^ Het uitzicht uit de oude kinderkamer van Henk, ze hebben de kamer nooit verbouwd omdat dat te duur was.
Afbeelding
^ De zithoek voor de open haard en de schaaktafel. Henk en Gré hielden allebei wel van een potje schaak na het eten.
Afbeelding
^ De keuken, dit was het domein van Gré, waar ze haar beroemde zonnebloempitpannenkoeken maakte.
Afbeelding
^ De eethoek, 's zomers zaten Henk en Gré hier vaak, want door het raam heb je een prachtig uitzicht op de akkers van Riverview
Afbeelding
^ De overloop, de bovenverdieping is erg rommelig ingedeeld, maar dat geeft ook wel weer een gezellig gevoel.

Dit was het. Ik vind screenshots maken nog erg moeilijk, vooral bij kleine kamertjes is het lastig om die er goed op te krijgen. Daarom heb ik de ouderslaapkamer, het kantoortje van Henk en de badkamer er niet bij gezet, het lukte me gewoon niet om ze er goed in te krijgen.

Downloadlijst:
Creeping Ivy van Mod the Sims
https://www.modthesims.info/download.php?t=374328
Grungy Victorian patters van Mod The Sims
https://www.modthesims.info/download.php?t=349364

Laatst gewijzigd door Claudia op za 30 jan 2010, 23:00, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Claudia

Owow.... dat ziet er héél raar uit... even veranderen XD 3 keer dezelfde screen en 2 keer een ander.... even wachten hoor

Edit: Volgens mij klopt alles nu ;) ook de download erbij gezet.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten