De stemmen zijn geteld en de uitslag is er! De winnaar van Opdracht 2 "Woman In The Water." is geworden: -LotsOfNothing-
Ze had 28 punten weten te scoren. Zij wint 5 stempunten voor de volgende opdracht.
1. -LotsOfNothing- met 28 stemmen.
2. Tessiegril met 25 stemmen.
3. Zemm met 21 stemmen.
Caesar11111 met 21 stemmen.
4. JustMyLife met 18 stemmen.
5. o0Simsfreak0o met 15 stemmen.
6. Marii met 11 stemmen.
7. Bodil met 10 stemmen.
8. Nina met 8 stemmen.
9. Adoror met 7 stemmen.
10. Dotted met 6 stemmen.
Vampsessed met 6 stemmen.
11. Timon4 met 0 stemmen.
Mastvlag met 0 stemmen.
Ik heb gevraagd aan Essel of zij de verliezer wilde kiezen en dat heeft ze gedaan. De gene die afvalt is:
Mastvlag
Essel: Ik vind de foto van Timon4 mooier, ook omdat hij mooi bewertk is en ze neemt een pose aan die erbij past.
Bedankt voor het meedoen.
Laatst gewijzigd door Klaas op zo 19 sep 2010, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Eens kijken of je Simmodel het ook ver kan schoppen om naast het logo te staan. Zoals jullie weten is het logo de tekst met die vrouw (mijn Simmodel) ernaast. Nu is het de bedoeling dat jij je Simmodel naast het logo zet.
De volgende opdracht moet de volgende eisen hebben:
o Je mag je Simmodel zo kleden als je wilt, als het maar mooi is.
o Je mag de haren van je Simmodel zelf uitkiezen, hetzelfde geldt voor de make-up.
o Je Simmodel moet weer in een witte verlichte kamer staan, net als bij opdracht 1.
o Je Simmodel moet helemaal op de foto staan, net als bij het voorbeeld.
o Laat je Simmodel mooi poseren, dus niet saai staand.
Tips:
o Gebruik de code “HideHeadlineEffects on” om gedachtenwolkjes en het symbooltje weg te halen.
o Als je “tab” gebruikt kun je de camera precies verplaatsen.
o Je kunt je Simmodel mooi laten poseren door zo’n make-over ding te kopen en “jezelf een make-over geven” aan te klikken. Je Simmodel gaat dan allemaal poses doen voor de spiegel en dan kun je met de code “MoveObjects on” je Simmodel verplaatsen.
o Verander de verlichting een beetje voor een mooier effect.
LET OP! Je hoeft alleen een foto te sturen zonder het logo: die zet ik erbij. Dus als voorbeeld 2 niet als voorbeeld 1.
Voorbeeld van mijn Simmodel:
Simmodel met logo:

Simmodel zonder logo:
 Dit Simmodel zal bij elke opdracht het voorbeeld zijn. Je kunt NIET stemmen op dit model.
Ik wens jullie heel veel succes met het maken van de foto. Heb je vragen? Dan kan je me altijd een privé bericht sturen of het in dit topic plaatsen.
Foto inleveren doe je via een privé bericht. Niet in dit topic.
Je kunt je foto inleveren tot woensdag 8 september tot 16:00. Daarna wordt de stemronde geopend. Lever je de foto niet op tijd in, ben je gediskwalificeerd.