IK heb een uitdaging voor iemand die veel tijd heeft.
Mijn familie zoekt een vakantiehuisje voor in Egypte.Ze hebben al veel rondgezocht ,maar vonden niks wat hun smaak is.Dus ging ik hier is kijken of iemand mij kan helpen.De familie bestaat NU uit een vader,een moeder en een dochter.
Ze hebben wil een paar dingen te zeggen.Eerst en vooral dicht bij het centrum gelegen.In een egyptische styl met vele kleurtjes.Graag ook een zwembad voor afkoeling.Zeker 2 badkamers,een derde mag ook.En als je wil nog een kelder als logeerkamer.
good luck
Laatst gewijzigd door SIMSLOVER op zo 11 jul 2010, 11:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat het geen goed idee is voor nog een uitdaging, de meeste die zijn bezig met die simsmodel legacy of die van Nina.. Dus ik denk dat er niet veel opaf komen..
PrincessChura. schreef:Ik denk dat het geen goed idee is voor nog een uitdaging, de meeste die zijn bezig met die simsmodel legacy of die van Nina.. Dus ik denk dat er niet veel opaf komen..
je hebt gelijk hoor,eigenlijk wel een stom idee van mij.Maar met die vakantie verveel ik me dood
Weet jij soms hoe dit topic dan weg doet ofzo?
PrincessChura. schreef:Ik denk dat het geen goed idee is voor nog een uitdaging, de meeste die zijn bezig met die simsmodel legacy of die van Nina.. Dus ik denk dat er niet veel opaf komen..
je hebt gelijk hoor,eigenlijk wel een stom idee van mij.Maar met die vakantie verveel ik me dood
Weet jij soms hoe dit topic dan weg doet ofzo?
Ik wacht even op een bericht van Simslover. Er zijn nog weinig deelnemers in de bouwchallenge van Nina en er niet iedereen doet mee aan de modellenwedstrijd. Dus er kunnen nog wel mensen hieraan meedoen. Maarja.
-LotsOfNothing- schreef:Ik wacht even op een bericht van Simslover. Er zijn nog weinig deelnemers in de bouwchallenge van Nina en er niet iedereen doet mee aan de modellenwedstrijd. Dus er kunnen nog wel mensen hieraan meedoen. Maarja.
bja der mag wel een slotje op hoor,kzal zelf wil een vakantiehuis bouwe dan.