Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

679 berichten • Pagina 26 van 34

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Hé Nina, dat is een leuke opdracht. Iets dergelijks hadden we in de eerste Build My Dream ook. Heel uitdagend. Je wilt alle kamers plaatsen, maar hoe doe je dat in de ruimte die je hebt. Heb je net je woonkamer en keuken erin gezet, past je toilet of badkamer niet meer ... succes deelnemers. :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

hiki schreef:en dan maar hopen dat in de regels alles staat anders gaat het nog mis als je niet alles leest. :fluit
:$

@ Wim: Ja, dat was toch toen MariskaAmy een huis had gebouwd die je dan zelf helemaal moest aankleden?

@ stryk-yzer: Ik hoop dat je de wedstrijd nog blijft volgen en je stem zal uitbrengen! Je was een goede kandidaat.
Gebruikersavatar
Starrats
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 14:57

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

ik had nog een vraag :$

Mag je de ramen en deuren veranderen van soort?
Dus de ramen van 2 vakjes veranderen naar andere ramen van 2 vakjes of 2 van 1 vakje, als ze maar op dezelfde plek blijven, en dan hetzelfde met de deuren? dus even veel en even grote deuren maar dan in een andere stijl.
Afbeelding
stryk-yzer
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
32
Lid geworden op:
za 13 mar 2010, 20:35

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

@ Nina; Ik geloof dat ik het forum wel in de gaten blijf houden,
aangezien ik eigenlijk elke dag wel een paar x de site 'check', kom ik altijd eventjes langs op dit forum,
en natuurlijk ga ik stemmen!
Ik ben erg benieuwd hoe de overgebleven kandidaten het er bij deze opdracht vanaf zullen brengen,
het is weer eens wat nieuws, maar btw, wel een erg leuke opdracht! ;p

Eigenlijk is het ook weer handig dat ik er nu uit lig,
want ik heb weer genoeg hw opgekregen om te maken,
en moet nog veel toetsen doen de komende 7 weken!
Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: Sunset Valley zoekt getalenteerde architecten!

Sterren schreef:thanx! :D maar nog een dingetje, elke keer als ik de Sims afsluit, vermidert de waarde ook :( dus ik schrijf nu elke keer het verschil op via een briefje, maar is dat een probleem?
Daar heb ik ook last van de laatste tijd. Ik was eerst bang dat mijn spel weer eens downloads had verwijderd o.i.d. en daardoor die meubels waren verdwenen en de waarde lager was, maar alles stond de hele tijd nog. Heel vreemd dat dat gebeurt en ik erger me er echt kapot aan.
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie