ik heb een vraagje:
ik wil absoluuuuuut GEEN downloads in mijn spel, zou je voor de volgende keer een familie zonder downloads willen mken
klinkteen beetje zeurderig (gek woord) maar heb er slechte ervaringen mee.
nu hoeft het niet verandert te worden maar voor devolgende keer misschien?!
Ik denk dat ik maar even moet nadenken voordat ik meedoe. In deze opdracht zitten veel onmogelijke dingen, zoals die kledinglijn.
Ik denk dat het beter is om te kijken hoeveel deelnemers er zijn en dan te zeggen hoeveel er afvallen. Drie is voor wat het groepje nu is wel erg veel. Ik zou eerder een of misschien twee zeggen. Het moet ook niet in 2 of 3 rondes voorbij zijn!
Enne, de tijd die je ervoor krijgt, 13 dagen is ook best wel lang (en NEE dat is GEEN sarcasme)
En als je zelf meedoet, dan zul je wel achterlopen in de puntentelling, want jij zult punten voor een huis geven, en de deelnemers. Jij bent de spelleider, dus je kunt geen punten van jezelf ontvangen..
Inderdaad zie je bij dit soort wedstrijden vaak, dat een paar deelnemers ongeveer een dag nadat de opdracht online komt al klaar zijn. Maar er zijn ook bouwers die echt wel 14 dagen nodig hebben. Dus een periode van 14 dagen is zo gek nog niet.
En bedenk ook, dat sommige mensen, naast simmen ook nog andere dingen hebben. Die passen het tussen schoolwerk en dergelijke in. Lees maar eens in dergelijke topics, hoeveel mensen tegen het einde van een inlevertopic aangeven, dat ze het qua tijd niet redden.
Dat van die punten die jij geeft vind ik inderdaad ook een beetje wazig, want hoe doe je dat dan inderdaad bij je eigen huis? Ik zou zeggen, of je laat iedereen stemmen, of je laat iedereen niet stemmen en laat de andere ook punten geven van 1-10 en dan aan het eind optellen wie het hoogste eindgetal heeft. Zo hangt het eindresultaat van iedereen af en niet meer van jezelf.
(Al is het natuurlijk jou wedstrijd, maargoed)
Ik doe zelf wel mee met de wedstrijd maar je kan niet op me stemmen, ik doe gewoon mee om te kijken wat iedereen van mijn huis vind. en met de punten telling die ik het als volgt: ik neem dat rijtje met eisen voor het huis. voor ieder punt geef ik 0-1-2 punt, 0 voor al je het niet hebt gemaakt. 1 voor als het redelijk hebt uitgevoerd en 2 punten als je het heel mooi hebt gedaan. zo win je niet als het er alleen maar mooi uitziet maar ook als je je aan de opdracht hebt gehouden.
Ik heb wel genoeg ideeen voor deze opdracht...
maar ben het niet eens met de manier waarop gestemt word...
Dit is ook door meerdere leden aan gegeven....
@ tenerifeterreur
Dit is een wedstrijd voor de lol hoor. er valt niks mee te winnen behalve een beetje eer. Ik wil best de manier van stemmen veranderen maar ik wil niet dat het precies dezelfe wedstrijd is als SSVZGA.
Heeeeel misschien wil ik ook wel mee doen. Ik moet even kijken of het in mn planing van de komende maand past Haha... Ik heb eht best druk, en daarnaast heb ik ook een dagboek dat net is opgestart hier, dus dat moet ik ook nog maken... Ik laat het je weten!!