Nee toch, niet dit huis. Ik heb op z'n zachts gezegd echt een schijt hekel aan het huis. ik ben benieuwd wat ik hier van ga bakken. jammer dat we niet ons eigen huis mogen bouwen
P.S. mag je wel ramen plaatsen die anders zijn maar wel van dezelfde grote?
Kan ik nog meedoen?
Ik ben een echt getalenteerd binnenhuisarchitect(leuk galgjewoord trouwens!)!
Helaas kan ik niets downloaden,ik heb geen orginele sims 3.......
Maar verder werkt alles behalve de cheat testingCheatsEnabled treu/false
^ Jammer genoeg niet, we zijn al bij opdracht 3. Er is trouwens wel net een nieuwe wedstrijd geopend van Timon4, daar kun je aan meedoen.
@ TenerifeTerreur
Het is in zo'n straatje schuin naast het centrum. Weet je waar die man Koffi woont? Daar aan het strand? Naast hem staat ook zo'n huis met een zwembadtuin Een straat achter die huizen staat dit huis. Een beetje half op de berg.
ik zou het adres ook vermelden in de opdracht: ik moest me rot zoeken. en als je verder tips geeft ook: veel mensen lezen al die reacties niet door, alleen de opdracht.
Het huis is wel leuk: 1 van de huizen die ik eigenlijk nooit bewoond heb met mijn Sims. Wel een keer bekeken en er 1 screen gemaakt voor de Sims 3 Luxe review die Xelles heeft gemaakt.
@ Sterren: Het huis moet aan de buitenkant helemaal hetzelfde blijven, alleen de kleur van de muren (mag ook een ander behang), kleuren van ramen en deuren en ook de tegels mag je anders maken. De vorm van het huis moet zo blijven!
Binnen mag je wel muren veranderen. Je kunt de keuken meer open maken, of een andere indeling. Het kleine torentje bovenop moet wel blijven staan en ook met een trap verbonden zijn. De trap mag je wel verplaatsen of een andere trap neerzetten.
@ Hiki: Ik had er verder ook bijna nooit in gespeeld, het is een apart huis dus leuk om te verbouwen!