Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post.
Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij.

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot maandag 10 Mei 2010.

hiki
Tuinkabouter met mysterieuse toon in zijn stemmetje:
"O heilige Jodokus - Tuinkabouter god aller tuinkabouters - help deze arme vrouw en breng haar weer tot leven."
JustMyLife
Dat zal je leren! Niemand noemt mij klein!
Bakie
Kabouter:
" Ik had me de komst van zangeres/actrice Carmen Electra toch iets anders voorgesteld... :blink "
wimhuiskamp
Waarschuwing: Houdt voldoende afstand wanneer uw magische tuinkabouter de 'Electric Boogie' danst.
Mastvlag
'ooh, dus daarom moet je nooit die spreuk opnoemen..'
simcooper
hoe bedoel je ik stink jij nu 2 X zo erg
tessiegril
waar blijft magere hein?
Nina
EA ontdekt bug in spel: Sinds vandaag kun je een elektrische schok krijgen van een magische tuinkabouter.
SmartSim
Oh mijn god, waar komt die nou verdaan!? :blink
TezzieSimz
Kabouter: Muhahaha, ik ga de hele simsamenleving verwoesten muahaha
Hixxo
Ik zie je in de hemel!
Jepske
Kabouter: "Ik heb niks gedaan!"
"Echt niet! het.... het.. het was die bloem daar!"
o0simsfreak0o
kabouter: gelukkig schopte ze me aan de kant, want die vuurbal die erachter aankomt lijkt m nogal groot
vrouw: KUCH... stomme... KUCH...rot...KUCH...kabouter AAAAAAAAAAAAA...KUCH...AAAAHHHHH die...KUCH...vuurbal komt...KUCH op me...KUCh af...KUCH
Xelles
Kabouters worden steeds gewelddadiger tijdens hun protesten tegen het maaien van gras. Eerste slachtoffer reeds gevallen.
Waarschuwing! Nu de lente weer de kop op steekt komen ook de kabouters weer uit hun holletjes gekropen. Mocht je dus van plan zijn je gras te maaien, dan doe je er verstandig aan eerst te controleren of er zich een tuinkabouter in bevind. Mocht dat zo zijn dan dien je eerst met hem/haar te overleggen. Ze zijn klein, maar kunnen erg gewelddadig en gevaarlijk worden als je het gras (letterlijk) voor hun voeten vandaan maait.
Een gewaarschuwde Sim telt voor twee.
Vampsessed
Seg, mevrouw zijde gij door den bliksem getroffen? Oei, ge zijt al dood.
Kyra Huiskamp
Na bliksem komt zonneschijn.
crazycuddle
Wie heeft de marshmallows?
Sterren
Jakkie, wat een felle zon, kan je lekker bruin worden ^^
-LotsOfNothing-
Nadat ik de extreem snelle post had ingeschakeld,bedoelde ik niet dat het zomaar uit de lucht moest vallen...
DIT IS TROUWENS OOK NIET HET PRODUCT WAT IK BEDOELDE!
superfan
eindelijk ik heb iemand bijna gered van de dood.