Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
p777b3
Snackventer Snackventer
Berichten:
99
Lid geworden op:
zo 21 mar 2010, 17:22

The story behind the song ~ opdracht 1 ~ INSCHRIJVING

~ THE STORY BEHIND THE SONG ~

Na een tijdje op non-actief te hebben gestaan hier op het forum vond ik het weer eens tijd worden om mijn gezicht te laten zien, nou ja... je weet vast wel wat ik bedoel. Tot mijn verbazing trof ik maar bar weinig challenges en uitdagingen aan naast de standaard Caption Contest en Uitdaging van de Maand en besloot hier verandering in te brengen. Afijn, na even wat inspiratie te hebben opgedaan tussen de oude challenges op dit forum zag ik dat deze vaak beperkt blijven tot het maken van gebouwen en het "maken" van sims. Tot zo ver het introducerende verhaal, ik zal in het onderstaande deel verder in gaan op de uitleg en regels van de challenge en de eerste opdracht aankondigen. Veel lees plezier!

UITLEG
Bij TSBTS (The story behind the song) wordt er aan het begin van de maand een opdracht online gezet met, hoe verrassend, een willekeurig gekozen liedje door een van de deelnemers van de vorige opdracht. Zodra het nummer online is gezet krijgt iedereen een week lang te tijd om zich in te schrijven voor deze opdracht, waarbij er aan het eind van de week een minimale aanmelding moet zijn van 3 personen. In de daaropvolgende 2 weken krijgen alle deelnemers van de opdracht de tijd om een verhaal te maken wat volgens hun goed aansluit bij het gegeven nummer. Voor het eind van deze 2 weken worden de resultaten door de deelnemers hier gepost in de vorm van een fotodagboek (afbeelding met tekst). In de laatste week van de opdracht kan er gestemd worden op alle deelnemers met een 3 punten systeem, waarbij de beste inzending 3 punten krijgt, de een na beste 2 punten en de volgende 1 punt. De inzending met de meeste punten heeft gewonnen en de inzending die de minste punten heeft gekregen mag het liedje voor de volgende opdracht uitkiezen.

REGELS*
o Het gekozen nummer moet een acceptabele hoeveel tekst hebben
o Het gekozen nummer moet te vinden zijn op YouTube (i.v.m. links plaatsen)
o Er is een minimale inschrijving vereist van 3 deelnemers
o Alle uitbreidingen, accessoires pakketten, buurten en store-items zijn toegestaan
o Het gebruik van mods en non-store-items is toegestaan, mits hier mee akkoord wordt gegaan
o Er mag een maximum van 15 afbeeldingen worden gepost per deelnemer per opdracht
o Het samenvoegen van meerdere afbeeldingen is niet toegestaan (bijv. Collages)
o Het bewerken van afbeeldingen met tekst, kleur- en schaduweffecten, etc. is toegestaan
o Wanneer er een gedeelde eerste plaats is, is de stem van de deelnemer die het nummer heeft gekozen doorslaggevend
o Wanneer er een gedeelde laaste plaats is, is de stem van de deelnemer die het nummer heeft gekozen doorslaggevend

* Regels kunnen nog worden veranderd/uitgebreid.





~ OPDRACHT 1 ~ P777B3's CHOICE

Olly Murs feat. Florida - Troublemaker


DATA
o Inschrijven van 27-8-'13 t/m 2-9-'13
o Inleveren tussen 3-9-'13 en 22-9-'13
o Stemmen van 23-9-'13 t/m 30-9-'13

DEELNEMERS
o P777B3
o Winxie2
o Anatje123
o Simsverslaaft
o
o

Laatst gewijzigd door p777b3 op zo 01 sep 2013, 13:18, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mn eerste Caption Contest gewonnen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie