Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 1 van 2

Verzinzelfiets
Snackventer Snackventer

Een huis voor de familie Otjes

Dit keer eens een bouwuitdaging. Natuurlijk hoop ik dat het een paar mooie plaatjes gaat opleveren. Om te beginnen wil ik jullie voorstellen aan een paar (voor veel Sims 2 spelers) oude bekenden: de familie Otjes.

Afbeelding

https://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=192141

Deze grote familie heeft een huis nodig, maar ze hebben maar weinig simelons. Aan jou de taak om een mooi huis voor ze te bouwen en hierbij rekening te houden met ieders wensen.

- Dora is een oude krieke dame, ondanks haar leeftijd is ze veel op stap met de kleinkinderen. Traplopen gaat echter niet zo goed meer dus een slaapkamer op de begane grond zou leuk zijn. Verder moet ze de kleine Tommy in bed stoppen en ook daarbij zou traplopen niet prettig zijn.
- Peter houdt meer van vrouwelijk schoon dan goed is voor zijn relatie en zijn gezin, daarom zou het een goed idee zijn als je er alles aan doet om hem zo veel mogelijk in zijn eigen bed te laten slapen. Een mooi bed in een mooie slaapkamer zouden daar natuurlijk bij helpen en wie weet kun je Suzie hulpmiddelen geven om haar er op haar mooist uit te laten zien.
- David is een tiener die graag veel chat met zijn vrienden. Een computer zou dus handig zijn. Ook is hij net als andere tieners erg gesteld op zijn privecy en hij zou het dus niet waarderen als je hem een slaapkamer liet delen met iemand anders.
- Suzanne is een leergierige meid die zo veel mogelijk vaardigheden wil leren. Ze zou heel blij zijn om hulpmidden hiervoormeteen bij de hand te hebben.
- Tommy is een gewone peuter die moet leren lopen, praten en op het potje plassen. Verder speelt hij graag met blokken.
- Ten slotte heeft de familie een ruime keuken en minimaal 1,5 badkamer nodig.

Je mag zo veel gedownload materiaal gebruiken als je wilt, maar je mag geen cheats gebruiken en je zult het moeten doen met het geld wat de familie nu bezit.

Veel plezier!
Afbeelding Afbeelding
Hendriik
Snackventer Snackventer

Re: Een huis voor de familie Otjes

Paar vraagjes hoor! :flapper

No.1, Peter moet dus een aparte slaapkamer krijgen waar een één-persoonsbed in staat en zijn vrouw moet een ander slaapkamer hebben waar een twéé-persoonsbed in staat?

No.2, je moet het dus doen met het geld dat ze hebben, dit betekent dus ook dat je niet met hun moet spelen om zo geld te verdienen?

No.3, hoeveel hulpmiddelen moet kleine Suzanne minimaal krijgen voor haar ontwikkeling?

No.4, moeten de blokken voor de peuter uit de Vormendoos 30,- of de Blokkendoos 200,- komen?

Voor de rest, echt een super idee! :thumbsup

Gewijzigd: weet nu hoeveel geld ze te besteden hebben - 22.000,- Simdollars.
Verzinzelfiets
Snackventer Snackventer

Hendriik schreef:Paar vraagjes hoor! :flapper

No.1, Peter moet dus een aparte slaapkamer krijgen waar een één-persoonsbed in staat en zijn vrouw moet een ander slaapkamer hebben waar een twéé-persoonsbed in staat?

No.2, je moet het dus doen met het geld dat ze hebben, dit betekent dus ook dat je niet met hun moet spelen om zo geld te verdienen?

No.3, hoeveel hulpmiddelen moet kleine Suzanne minimaal krijgen voor haar ontwikkeling?

No.4, moeten de blokken voor de peuter uit de Vormendoos 30,- of de Blokkendoos 200,- komen?

Voor de rest, echt een super idee! :thumbsup

Gewijzigd: weet nu hoeveel geld ze te besteden hebben - 22.000,- Simdollars.
1. Peter hoeft geen apparte slaapkamer te krijgen, natuurlijk mag het wel.
2. Dat klopt, de familie koopt een kavel en met het geld wat ze bezitten kun je aan de slag. Met ze spelen om geld te verdienen is misschien weer een leuk idee voor een andere uitdaging, maar dit is meer een bouwuitdaging.
3. Er is geen maximum, hoe meer, hoe beter.
4. De vormendoos.
Afbeelding Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

ik ga nu bouwen: ik zal later een rondleiding geven+de plek waar je hem kan downloaden.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Mastvlag

arch! :cursing
ik kan niet iedereen in zo'n goedkoop huis laten passen!
ik heb echt niet genoeg geld!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik heb de foto's al gemaakt.
Nu alleen nog een powerpoint precentatie. :)

Ik vond het trouwens echt super moeilijk met dat budget. Ik bouw altijd met grote bedragen. xd De kamers zijn daarom erg klein.

Nouja, je zet het wel. :)

'Anna. :thumbup

ps. Leuk bedacht, de Otjes in sims 3! xd
Afbeelding
crazycuddle
Snackventer Snackventer

Poedelini schreef:Wanneer moet het af zijn?
Dat vroeg ik mij ook wel af eigenlijk ^^

-nog steeds ruzie heeft met het dak-
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?
Mastvlag

Volgens mij is deze uitdaging vrijblijvend en is er geen competitie of uiterste inleverdatum.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie