Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

28 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

SN - Caption Contest #53: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 3 februari 2012.

Afbeelding
Evelien schreef:Waarzegster: Ik zie voor jouw een mooie periode aanbreken! Nog 4 dagen en dan kun je eindelijk je badkamer herinrichten en over 46 dagen zul je eindelijk je droombaan vinden, want er schuilt een super zangeres in je!

kuch kuch das dan 6000 simdollars! :fluit
Luc schreef:Vrouw: ik wil mijn toekomst weten
Waarzegster : ik zal even in mijn ballon.. Ueeh bol kijken bedoel ik
simsverslaaft schreef:Waarzegster: ik zie, ik zie, dat een mannelijke stier jouw weg zal kruisen
Vrouw: Is het Aron misschien? Ik ben a jaren zo verlieft op hem :wub
Waarzegster: Voor dat antwoord heeft de bol meer simdollars nodig. Zo'n 10.000 zou ik zeggen... :twisted
hiki schreef:Vrouw: wannneer kregen we hier in deze buurt nu eens regen en sneeuw?

Waarzegster: helaas kan ik dat niet zien. Deze glazen bol is door EA gemaakt en EA wil niet dat dat nu al te zien is.

:hamer
Sanneke schreef:Waarzegster:Ik zie dat u in uw ondergoed voor een groot publiek heeft gestaan.
Vrouw:Jaja,dat weet ik nu ook wel! :cursing
deetui schreef:Waarzegster: Ik zie een lelijk gezicht in de bol.
Vrouw: Echt?
Waarzegster: Oow wacht, hij staat niet aan, het was de weerspiegeling van U. Dat is dan 100.000 Simsdollar!
Matthieu schreef:Waarzegster: "Ik zie ik zie wat jij niet ziet..."
Vrouw: "VERTEL ME GEWOON MIJN TOEKOMST BITCH!"
Simmielove schreef:Waarzegster: 'Jij zal een vrouw worden en je sterrenbeeld is een stier'
Vrouw: 'Omg! Bedankt! Je hebt mijn toekomst voorspeld!'
Merlijntje schreef:Ik zie, ik zie.... ik zie je nieuwe kleren kopen! Deze zien er echt niet uit...
Alan Stanley schreef:Ik zie... Ik zie... Dat je binnenkort weer belachelijk veel geld gaat moeten betalen voor dit EA-premiummateriaal...
Demikoeliejoelie schreef:Waarzegster: Iek ziee, een mooi brandend vuurtje, een open haard, onee! Het is een mooie,brandende oven.. en ik ruik vuur.
Vrouw: Whaaa!! OMGGG, nee mijn aardappelschotel!
_NJOYCE_ schreef:Waarzegster: "You will meet a tall, dark stranger..."
Jane: (En waarom stuurde Tarzan mij ook alweer hier naar toe?)
kkevinn schreef:waarzegster:" Ik zie.... ik zie..... een wazige toekomst, een wazige bol en een wazige vrouw met een wazig lichtbruin hoedje,wazig bruin haar, een erg lelijk wazig blauw jasje en erg lelijke wazige schoenen."
vrouw:"Heeft u een bril nodig?"
"Nee, dat is dan 10.000 simdollars."
Verzinzelfiets schreef:Wat??!! Ik zie dat de kleren die je nu draagt binnenkort in de mode komen. Ohw gruwel.
lenhofcreathings schreef:Vrouw: 'WAUWIE! Da's een grote kauwgombal die ge daar heeft!'
Waarzegster: 'DAT IS MIJNE GLAZEN BOL!' :mad
Simsfreak schreef:Waarzegster: Goed, je mag één vraag stellen!
Vrouw: Maar één vraag voor zoveel geld?
Waarzegster: Ja, waar is mijn geld?
davevanleeuwen schreef:O-MY-GOD! Ik zie... Agnes Rimpelbil die een relatie met... met Alan Stanley schijnt te krijgen!
sims-mike schreef:Waarzegster: Ik zie, ik zie, ik zie...euhm...
Vrouw (die de waarzegster onderbreekt): Wa,wa, ik zie het nie.
Waarzegster (vloekend): Zwijg dan toch, nu ben ik mijn tekst kwijt.
Waarop de vrouw zegt: Zoek die dan toch op in je bol.
arnoud schreef:waarzegster : ik zie.... ik zie.......tja wat zie ik eigenlijk.... ik weet egt niet wat het is eh... :sweatdrop

Vrouw die meekijkt : dat is mijn man...
djon black schreef:"ik zie, ik zie... ik zie dat u een idee heeft."
"ziet u dat in de bol?"
"nee, aan het brandende gloei lampje bij uw hoofd"
xRainbow schreef:'HEY CHECK MIJN GROTE ZEEPBEL!'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten