8 energy blikjes voor morgen, 2 flessen ice tea, frikandelbroodjes en een livestream die het zonder problemen doet ;D
Nou durf ik wel te wedden dat ik me morgen ga verslapen :c
Ik moet nog wat in orde maken met mijn sim, maar ik heb al besloten om met de zelfde sim te starten als de vorige keer, aangezien Bridgeport het nu wel doet, er zat ergens een fout, maar heb hem opnieuw geïnstalleerd, en tadam hij doet het nu weer + ik heb beestenbende gekocht, een paar dagen terug ^^
Ik doe mee! Maar ik moet soms wel een break nemen.. Want dan moet ik even mijn computer naar boven slepen en opnieuw boven opstarten zodat ik boven kan simsen.. ;D
Echt super dat jullie allemaal zo enthousiast zijn. Ik ga zeker volgen hoe iedereen het er vanaf brengt, zelf doe ik niet mee want ik ga allemaal leuke dingetjes doen met mijn mam. Succes iedereen <3
Oké waar m óet je nou de foto's posten? En mag het dan ook url foto zijn want ik weet nie hoe ik het anders moet doen en staan daar ook de opdrAchten?
Ik wou het ff zeker weten want anders zit ik tijdens de wedstrijd te klooien
P.s. mijn naam is verkeerd gespeld bij de deelnemers er staat met een d maar het is een b