Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 6 van 25

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 2 on

Afbeelding
Na de bar, had Quista behoefte aan een frisse neus, ze besloot om naar de bridgeport wei, of zo iets te gaan. En wie ze daar tegen kwam? Ja,het was Elvira Slayer het was een vampier, en een beroemde. Quista kon het niet laten om indruk te maken, want tja, stiekem zou ze het liefste de beroemdste van heel bridgeport worden. Eerst stond ze Quista belachelijk te maken, maar al snel bloeide er een vriendschap op. (Quista heeft nu sterrenniveau 1)

Afbeelding
Het gesprek tussen Quista en Elvira duurde lang, het was op een gegeven moment 6 uur in de ochtend, en als je na gaat dat het gesprek begon tegen 0.00 u. ..... Elvira liep zelf weg, brandend weliswaar, maar dat is begrijpbaar als je als vampier in de zon ligt te bakken. Quista was werkelijk dood en dood op, ze kon net het bed niet meer halen, ze viel inslaap in haar appartement.
(ik heb haar laten verhuizen naar een ander appartement, eentje waar je niet perse de lift hoeft te gebruiken, maar het wel het zelfde appartement volgens mij waar ansjJ2 in woont, is dat erg?)

Afbeelding
De telefoon van het plaatje hiervoor, misschien dat je wel afvraagt waarvoor er werd gebeld, nou, er zou een meesterklas (euh,, het normaal Nederlands is dat toch gewoon masterclass ? ) werd gegeven, door een beroemde pianist, en Quista kon dat natuurlijk niet missen, dus vanaf ze helemaal was uitgeslapen, rende ze er naar toe, alleen ze bleef dus vastzitten in de lift, en viel.. xD
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 2 on

Uur update:

Yes eindelijk heb ik een promotie gehad, ik was er zo blij mee dat ik niet kon wachten om naar huis te gaan.
Afbeelding

Thuis aangekomen blijkt mn douche kapot te zijn, nou daar gaat mn goeie humeur...
Afbeelding

En dan moet ik ook nog eens al dat water opdweilen, kan mijn dag nog slechter worden?
Afbeelding

Nou ja dus, want ik heb ook nog eens slecht geslapen die nacht, ik hoop maar dat de kinderen het niet opmerken tijdens ons schoolreisje naar het wetenschapslap.
Afbeelding
Gebruikersavatar
bartmans7
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
za 17 dec 2011, 15:31

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 2 on

hier is mijn ozo gezelige famielie
Afbeelding
linker kant is jochem hij wilt super ster worden
in het miden zijn de ouders die ooit stapel verlieft waren maar toen kwam de midlife crisis dus toen zijn ze geschieden
om een of anderen reden is er toen toch een kind ter weereld gebracht !?
Afbeelding
let it sim, let is sim, let it sim
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 2 on

Afbeelding
Vanuit Nadia
'Voor mijn kinderen was het alweer tijd om op te groeien. Wéér twee kinderen het huis uit. Inmiddels had ik al één.. Twee.. Drie.. Tien kinderen! Dat betekende dat ik er nog maar 90 te gaan had'
Afbeelding
'De dag erna zwaaide ik zonder een traantje te laten mijn kinderen uit. Inmiddels was ik het wel gewend. De dag erna was ik ze alweer vergeten.'
Afbeelding
'Die middag nog, sleurde ik een man naar binnen. "Hoi, ik moet kinderen. Jij wordt vader", zei ik vol overtuiging. Meestal werkte het'
Afbeelding
'Tijd om er tegen in te gaan had hij niet. Ik nam hem mee naar boven en we verdwenen onder de dekens'
Afbeelding
'Toen we op het bed lagen ontdekte ik iets verschrikkelijks. Onder de dekens had ik het niet kunnen zien, maar de haren op zijn benen waren langer dan die van Rapunzel en zwarter dan die van Sneeuwwitje!'
Afbeelding
'Zo'n behaarde man wilde ik geen moment meer in mijn huis hebben en wees hem de deur. Ik klonk waarschijnlijk nog gemener dan de boze wolf, maar die man verdiende het'
Afbeelding
'Om mezelf te troosten, kocht ik een ijsje voor mezelf. Dat ik van zo'n vreselijk behaarde aap een kind ging krijgen, was toch zielig?'

Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik met deze familie foto's post, want deze doet het niet meer. (Zie het andere topic)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie