Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

103 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Uitdaging van de zomervakantie 2011: win leuke goodies!

Ik ben momenteel nog steeds bezig... ookal was ik in de maand waar dit begon al bezig xD
Maarja ik stel het altijd uit :$ En dat dowload progamma is zo gemeen geworden :(
Ik maak haar nu gwn na en ga verder met dat verhaallijn ik ga nu alleen nog maar met haar alledaagse kleding bezig ;)

En omdat de pc opnieuw moest geinstalleerd worden ben ik al mijn dowloads kwijt van de vorige keer :thumbdn
Afbeelding
Isère
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
di 07 jun 2011, 13:50

Re: Uitdaging van de zomervakantie 2011: win leuke goodies!

Ah wat jammer! Zie deze uitdaging nu pas en had graag meegedaan, maar ik heb alleen vandaag en dat ga ik niet redden. De overige drie dagen ben ik van 8 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds weg en als ik thuis kom na een dag hard werken, heb ik nog andere verplichtingen. Pff balen! :(
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Uitdaging van de zomervakantie 2011: win leuke goodies!

Kan ik later nog inzenden ? :$ ik was vandaag naar Deventer en kwam pas om half 12 aan in Almelo
En ik mocht niet meer achter de pc :S En gister avond had ik verjaardag van me neefje
en ik was eergisteren pas klaar met alles en moest nog cadootje kopen dus was helemaal vergeten :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Uitdaging van de zomervakantie 2011: win leuke goodies!

De deadline voor inzendingen is verlopen.

Als je nog niet helemaal klaar was maar wel op het lijstje staat van deelnemers in de eerste post van dit topic heb je nog tot zondag 12.00 uur om je inzending naar ons op te sturen.

Maar .... we hebben tot nu toe maar 3 inzendingen binnen dus de kans is groot dat we de wedstrijd niet door laten gaan verder.

Ondanks de vele inschrijvingen aan de start van de wedstrijd zijn er veel deelnemers afgevallen. De prijzen die we hebben zijn ook door ons zelf verzameld of betaald. En met zo weinig deelnemers is dat een beetje zonde.

We gaan daarom kijken of we de komende wedstrijden weer zo kunnen regelen als eerdere wedstrijden. Ik denk dat deze wedstrijd, ondanks de erg leuke goodies, een beetje té was?
Afbeelding
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Uitdaging van de zomervakantie 2011: win leuke goodies!

Jammer dat er maar zo weinig mensen ingeleverd hebben..
Maar ik geef jullie wel gelijk om de prijzen dan niet te verdelen, want met 3 inzendingen en 4 prijzen is het niet echt een wedstrijd meer XD
Ik hoop dat er toch nog mensen inleveren voor zondag, anders vind ik het zonde van alle tijd en moeite die ik er ingestoken heb..

Weergave- en sorteeropties

Gesloten