Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

96 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Uitdaging van de maand April 2011

Afbeelding

Het wordt lente! De klok is een uur vooruit gegaan en in het gras komen de voorjaarsbloemen tevoorschijn. De uitdaging van deze maand is geen lastige uitdaging dus iedereen kan meedoen!

De opdracht is om een foto te maken in de Sims 2 of 3 met het thema lente. Laat dit bijvoorbeeld zien d.m.v. kleding en de omgeving. Er is één maar: op de foto mogen alleen maar kinderen staan!

Gebruik je fantasie en laat zien waarom je Sims kinderen nou wel óf niet van de lente houden. We zijn benieuwd! Succes :)

Inzenden kan tot donderdag 28 april 18:00. De foto kan je hier in het topic plaatsen, weet je niet hoe het moet, klik dan hier!

Deelnemers:

steefjee90
nonnieven1
Cynthiaaaa7
lenhofcreathings
Simmielove
Nako
suspicious:3
Ayumii
Marit.
Evelieen
weijki
Jepske
>Yann<
kiwifan
Nona
Zinooo
Spiderlady
Hikari-Desu
simbot009
Refurb
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Uitdaging van de maand April 2011

Moet je zeggen of dat je de Sims 2 of de Sims 3 gebruikt? Zoja, ik gebruik Sims 2 ;D
En mag er ook wat fantasie in zitten? Dat er bijv. dingen in voor komen die niet echt bestaan?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Uitdaging van de maand April 2011

Afbeelding
het donkere meisje haat lente, ze heeft liever de herfst en de winter, en het andere meisje houdt er van, de jongen houdt ook van de lente( maar heeft liever zomer )

Afbeelding
eindelijk kun je weer vissen buiten, zonder dat je het koud krijgt!

Afbeelding
ook kun je buiten spelletjes doen, zoals overgooien :woot

Afbeelding
en, zijn er al zomerse temperaturen, zoek je toch verkoeling bij de sproeier, die eindelijk weer aan kan!


--
ik moest alvast iets maken :D (eerst had ik inspiratie, maar toen werd ik langzamerhand inspiratieloos.. ik ben er niet helemaal tevreden over, maar ja, ik weet ook niets meer )
Afbeelding
Lisa is de naam

Weergave- en sorteeropties

Gesloten