OMG ik loop VET achter ik moet nog ongv 347 plaatjes/foto's uploaden van alleen dit alleen deze uitdaging, dat word een helse klus ik heb te veel gespeeld met hun echt serieus 347 plaatjes/foto's
ik vind die 347 foto's toch net iets te veel en grote deel daarvan bestaat uit vakantie dus ik plaats alleen de belangrijkere foto's zoals top carriere en andere zooi
de relatie tussen Johan en Mei-Lyn was op de klippen gelopen en hadden een hevige ruzie
en gingen vechten met de oosterse vechtkunst
Johan kon dezelfde moves al Mei-Lyn maar mei-Lyn wist ze goed tegen te goeden
alleen kreeg ze toen wel een schop tegen haar schouder, wie er heeft gewonnen weten we niet want toen Johan haar wilde schoppen greep Mei-Lyn zijn voet en gooide hem naar de camera en ik leed aan een lichte geheugenverlies en niemand was er verder bij en allebei zeggen ze dat ze gewonnen hadden
Sunny kwam thuis met promotie
en ze is de eerste in de uitdaging die haar top van van de carriere heeft bereikt en haar levenswens
ook Mei-Lyn kwam terug met promotie
jammer genoeg is haar levenwens ineens verdwenen maar je ziet wel dat ze de top van haar carriere heeft bereikt
maar ze moest wel weer gitaar gaan spelen want dat had ze een beetje verwaardloost
ook Sunny was zwanger en was ookal getrouwt met Tommy
maar de vliezen waren gebroken en een prachtige meid kwam daar uit, ze noemden haar LaShawna
vandaag werd LaShawna 4 jaar en werd al een grote meid
dit was de update van deze keer, de andere foto's zullen jullie nooit zien omdat het anders een helse klus zou worden :mryellow:
Sunny maakte LaShawna zindelijk anders deed ze het elke keer in d'r luier en dat is ook niet echt fijn
Mei-Lyn was naar de ka[salon geweest voor een geheel nieuw kapseln en naar de nieuwst en duurste kleding zaak voor een nieuwe broek en schoenen en naar een Chinees winkeltje geweest voor een nieuw topje, dit geintje kostte bij elkaar allemaal §2950.97
Martin had promotie gekregen en had daarmee de top van zijn carriere behaald en hoeft maar 1 dag per week te werken, maar dan wel van 7 uur 's ochtends tot 1 uur midden in de nacht
hier het bewijs
LaShawna was vandaag jarig en werd 8 jaar
hier ging ze dan, op weg naar de basisschool
hier staat ze als kind, een mooi jong kind
LaShawna wilde 2 foto's maken 1'tje van de zielssteen en
1'tje van de skull
Mei-Lyn ging weer op vakantie naar China maar deze keer voor 5 dagen
in d'r eigen limo
daar kocht Mei-Lyn eerst nieuwe laarzen van §950
HUH???? alle foto's zijn verdwenen, Mei-Lyn weet jij hier iets van????
"nee" zei Mei-Lyn
Mei-Lyn werd nu al naar huis gebracht, jammer dat ik de foto's van de andere 5 dagen kwijt ben
Mei-Lyn belde later naar iemand, maar wie???? maar dat is een zorg voor later
vandaag was Johan jarig hij werd 56 jaar
hier ging hij dan op weg naar de oud heid
wie is deze man???? is dit Johan????? zijn Mei-Lyn en Johan weer bij elkaar????
wie die man is zien jullie later, maar eerst iets anders
Tommy's tijd was vandaag gekomen
hij gaat ons en deze uitdaging verlaten
Magere Hein kwam ook op bezoek om Tommy op te halen
hij smeekte voor zijn leven
maar Magere Hein's lieve kant bestaat niet Tommy krijgt geen 2e kans en moet hun meteen veraten
hier rust hij in vrede
Tommy's LB biografie:
levenwens: niet voltooid
Carriere in het ziekenhuis: niveau 10
leven: laat 1 kind achter en zijn vrouw en nog 5 andere vrienden, hij had een prachtig leven zijn vrouw had hem een make-over gegeven en was daardoor aantrekkelijker geworden en was uiteindelijk getrouwd met Sunny