Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

S3N - Caption Contest #20: stemronde

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen, als je jouw stem hebt doorgegeven mag je niet meer van mening veranderen. Ik houd het allemaal bij. :wink

Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen en stemmen kun je tot zondag 31 oktober 2010.

Afbeelding
Essel schreef:"Kijk zus, ik heb een jointje gerookt." * plaagt haar zus en steekt haar tong uit * "BleBleble."
lucsims schreef:Haa ik mog niet weg van mijn moeder, en nu heeft ze lekker haar ogen dicht, Nou lekker puh mama ik ga!
JustMyLife schreef:"Er is niemand hier die zijn tong naar me uitsteekt... als ik m'n ogen dicht houd is ze er niet... gewoon m'n ogen dichthouden..."
hiki schreef:"jij mag dan misschien de intelligentste zijn - stomme zus met je domme brilletje - maar ik ben de mooiste :flapper "
Maritttt schreef:"Oeh, ik zie mijn neus!"
"Ik zie de binnenkant van mijn ogen."
A&LBestiessForever. schreef:"Ik heb dat nieuwe topje! Nanana!"

"Haha, maar ik heb die hele zaak."
Nako schreef:Zus ik weet het niet zeker maar moet ik nou echt dat spul van je schouder aflikken? Nee dus. *Duwt hoofd weg*
Hikari-desu schreef:Stoor iemand nooit terwijl diegene aan het mediteren is.
Hé jij daar! Ik zei: NIET DOEN!!
maike0090 schreef:"Mam, mam, help! Ik heb om 12 uur 's nachts een gek gezicht getrokken en kijk mij nou!"
"Ja lieverd, tuurlijk *sarcasme sarcasme*"
Maaike_ schreef:'Mam! ik wil het!'
'NEE! het mag niet!'
'IK LUISTER NIET! LALALA!'
'luister! je mag echt geen robot!'
Ayumii schreef:Bruinharige: "...Zen."
Blonde: "Ghehehehe,....ZEEEEEEEN.....!!!!!" * Trekt gezicht*
LittleMissLien schreef:Brunette denkt: "Door dat soort geschreeuw heb ik dus een gehoorapparaat, zus - die ik nu niet in heb, zodat ik niet meer naar je hoef te luisteren."
Mich..... schreef:Rustig blijven, lief lachen en tot 10 tellen.. 1... 2... 3...
pieen_ schreef:Mama : gewoon negeren en dan stopt ze vanzelf
TezzieSimz schreef:'Mam' Meisje schudt aan haar moeder 'Is mijn tong niet erg rood?'
yanyo111 schreef:ik weet niet wat ze heeft gehad maar gewoon negeren
Simmielove schreef:Blonde:"Baah!! Zie je? Zelf als ik een lelijk gezicht trek ben ik nog knap :D"
Bruine:*Gewoon negeren. Ik heb zin om haar te meppen. Tel tot 10, tel tot 10....*
TenerifeTerreur schreef:hmmm denk aan een happy place...
Ik word zo rustig van de gedachte aan parel witte stranden.

Zou jij ook eens moeten doen blondie
-LotsOfNothing- schreef:Ok.. Nadat je je ogen dicht gedaan hebt zou er een verrassing verschijnen in beeld. Maar je kunt het zelf niet zien..
ChatMetJet schreef: Fotograaf: "Toen ik zei 'Doe maar iets speciaals' had ik toch heel iets anders in gedachten!"
LordJvK schreef:"Ziedaar, ondanks je waarschuwing ben ik toch naar de kapper geweest voor een nieuw kapsel. Nu zullen de jongens mij meer aantrekkelijk vinden." *Blebleble*
meestersim schreef:Nieuwsflits: Steeds minder mensen gecharmeerd van Vrouwelijke amateur clowns
Marinaatjuh schreef:Meisje: "MAMA!!! Ik moet Na Middernacht hebben!
Of anders ga ik lekker niet naar schooool!" :D
Moeder: *Sluit ogen* Diep zuchten.... NAAR JE KAMER JIJ!!!!!! :cursing

XD
superfan schreef:nanana ik ben lekker mooier :flapper
Bloos6 schreef:** En ik weet lekker welke winkel als eerste Na Middernacht verkoopt PUH **
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten