Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

10 G. Linzeroos

Hier komt mijn 10 G. legacy.
Het gaat me nog een moeite kosten. Maar, 1 ding..
Ik doe dit want ik stop met mijn eigen legacy. Het gaat echt super slecht. ;[
Nouja, binnenkort stel ik jullie de stamzetter voor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: 10 G. Linzeroos

Afbeelding
Dit is Marieke Linzeroos. Ik zal wat over haar vertellen:
Marieke Linzeroos was vroeger een heel erg succesvol meisje op school. En ze had hele rijke ouders. Marieke had één vriendin op de middelbare school: Katja. Zij kwam uit Egypte. Maar in de 5e gebeurde er iets vreselijks voor Marieke. Katja moest terug naar Egypte. Ze kon geen verlenging meer krijgen. Marieke en Katja hadden al zoveel plannen gemaakt voor de universiteit. Dat ging dus niet door. Daarbij kwam ook nog.. Toen ze 19 werd overleed haar moeder aan ziekte. Haar vader was niet meer te stoppen met huilen.. En begon aan de drank. Langzamerhand werd hij erg verslaafd. Hij was niet meer te redden. Op een avond, was Marieke alleen thuis toen de telefoon ging. Haar vader was opgenomen in het ziekenhuis. Marieke kwam zo snel mogenlijk naar het ziekenhuis. Marieke kwam naar binnen. Haar vader was in een korte coma. Langzaam opende hij zijn oog, en keek naar Marieke. Hij fluisterde; "Wees niet bang, ik ga naar je moeder. Je red het wel!" Daarna was hij weer in coma en kort daarna overleden. Marieke had al geen familie die haar lief had. Ze besloot te verhuizen naar Sunset Valley, om een nieuw leven te starten. Hier zou ze gelukkig worden. En hopenlijk minstens twintig vrienden krijgen!
Afbeelding
En dit is haar huis. ze had nog 13.000 simdollar op haar spaarrekening, zodat ze kon gaan studeren, maar dit ging dus niet door. En hier is haar huisje. Ik geef een korte rondleiding.
Afbeelding
Dit is de keuken. Het huisje is erg klein. zonder aparte kamers, alles staat op elkaar gepropt.
Afbeelding
En dit is de 'woonkamer'.
Afbeelding
Dit is de 'badkamer'
Afbeelding
En tot slot de slaapruimte.

Nou hier dan nog even alles;
Marieke Linzeroos.

-Ambitieus
-Charismatisch
-Geluksvogel
-Fotogravenblik
-Genie

20 vrienden krijgen.

- Fel roze
- Koekjes
- Pop muziek
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: 10 G. Linzeroos

1. Een nieuw begin.
--------------------------------


Afbeelding
"Wat een mini hut." Mompelt Marieke terwijl ze neer ploft op de bank. Ze zet de TV aan, maar ze kan haar gedachten niet bij de TV houden. Marieke denkt aan de dag dat Katja vertrok. "Ik kom je ooit opzoeken in Egypte. Beloofd!" Was het laatste dat ze zij voordat de auto weg reed.
Afbeelding
Maar, als ze naar Egypte wil gaan.. Moet ze wel veel geld in het laatje brengen. Marieke heeft altijd al mensen willen helpen en beter maken. Zeker nu haar ouders zijn overleden. Ze besluit naar het medisch centrum te gaan.
Afbeelding
Als Marieke voor het centrum staat vind ze het toch best wel eng. Stel dat het helemaal fout gaat? Marieke zucht en stapt naar binnen.
Afbeelding
Het ging hartstikke goed! Ze maakt zeker kans. Er waren wel veel andere sollicitanten. Marieke belt weer een taxi en rijdt naar de supermarkt. Daar koopt ze allerlei soorten fruit.Afbeelding
Thuis is het eerste wat ze doet alle zaadjes planten.
Afbeelding
Daarna maakt ze wat te eten voor zichzelf klaar. Later zal ze hier misschien wel met een heel gezin aan tafel zitten.
Afbeelding
Mareke heeft haar eten nog meer net op of er word gebeld. Ze heeft de baan! ze heeft de baan!
Afbeelding
Maar, om promotie te maken moet ze een goed inzicht hebben. Daarom heeft ze meteen een telescoop besteld.
Afbeelding
Marieke stapt die avond vermoeid in bed. Dit was haar eerste dag in haar nieuwe huisje.
Afbeelding
De volgende ochtend stapt Marieke meteen onder de douche. Vandaag haar eerste werkdag!
Afbeelding
Ze begint meteen aan haar inzicht te werken. Ze heeft al 1 punt binnen!
Afbeelding
Marieke begint nog maar net aan haar tuintje te werken..
Afbeelding
Als de carpool voor de deur staat. Marieke stapt in.
Afbeelding
Als ze thuis komt, jammer genoeg zonder promotie, gaat ze verder met haar tuintje.
Afbeelding
Ze eet nog wat, en ze douchet nog. En dan stapt ze haar bed in. Alweer vermoeid van een werkdag.


--------------------------
Einde hoofdstuk 1.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: 10 G. Linzeroos

Ik was dus gestopt, maar ik ging hier later mee verder. Nu ben ik al bij generatie 3. (5 kinderen maar liefst!)

Afbeelding
Winston en Fenne zijn generatie 2, en die andere 4 zijn generatie 3. De 5e was toen nog peuter dus die zie je niet. Die is nu kind. Giovanny heeft een dochter met Blair. (Ken je wel.) Ze heet Willemijn. En Antony woont samen met Giovanny, Blair en Willemijn in een ander huisje.
De broer van Fenne: Joost, woont in dezelfde straat als Antony en Giovanny.

Daisy is de nieuwe stamhouder omdat zij het meest op Marieke lijkt.

Einde. :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie