Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: EK voetballen 2012 topic

Er is nog steeds een kans voor Nederland, maar dan moeten ze wel spelen zoals ze deden toen het eerste doelpunt voor Nederland viel gister, als ze tegen Portugal net zo spelen durf ik erop te wedden dat we winnen.
En dan zijn wij het land dat tweede werd op het WK voetballen. En nu hebben we nog 0 punten.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: EK voetballen 2012 topic

Hebben jullie al de ek rap gehoord? Moet je naar youtube gaan en dan 538 frank de boer intypen. Geweldige parodie op het nummer van C1000.
Als je die kiest van Evers en je wilt alleen het nummer horen moet je ff doorspoelen naar 2 minuten, maar je moet m echt horen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: EK voetballen 2012 topic

Ik denk 4-1 voor Portugal óf Nederland moet spelen zodat ze deden toen ze scoorden tegen Duitsland, dan durf ik zo te zeggen dat ze winnen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie