Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 3 van 6

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: EK voetballen 2012 topic

Oh, heeft Duitsland gescoort? ;o
Ik hoop eigenlijk op gelijkspel...

V Ik ook, hoewel het er totaal niet hoopvol uitziet. Hup Nederland, hup! (:

Laatst gewijzigd door marlinde op za 09 jun 2012, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: EK voetballen 2012 topic

maxilovesims schreef:in 1988 verloren ze ook de eerste wedstrijd, maar zijn ze alsnog eerste geworden....
still hope.
Er is nog hoop :D

Ik kijk ook alleen maar ek en wk omdat dat gewoon heel gezellig is. Iedereen die ik ken kijkt daar wel naar dus als je dan samen gaat kijken is vooral heel gezellig.
Nederland moet wel echt van Duitsland en Portugal winnen, ik wil echt dat we doorgaan naar de kwartfinale (eigenlijk wil ik dat we winnen XD).
Duitsland en Portugal waren ook niet heel goed aan het voetballen. Als ze naar elkaar overspeelden speelden ze vaak een paar meter naast de andere speler en dan waren ze de bal alweer kwijt. En er waren ook best veel overtredingen dus dat kan ook wel in het voordeel van Nederland werken. Als Nederland vaak een vrije trap krijgt kunnen ze misschien ook vaker scoren :)
Gebruikersavatar
SIMdoos
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 06 dec 2011, 15:30

Re: EK voetballen 2012 topic

ik vind voetbal wel leuk, maar ik kijk ut nooit behalve als het nederlandselftal speelt ookal deden ze het kapot slecht gister toch ik blijf kijken :P

Laatst gewijzigd door SIMdoos op zo 10 jun 2012, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.

~(-.-)~ | (/o,o)/ | \(o.o)/ | \(o,o\) | ~(-.-)~
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: EK voetballen 2012 topic

Oh zo spannend! Na de 2-3 winst van portugal tegen denemarken :O
Zometeen de cruciale wedstrijd duitsland - nederland.
NL moet winnen om naar de kwartfinales te gaan. Gelijkspel kan ook, maar dan MOET NL komende zondag tegen portugal beslist winnen, en dan ook duitsland winnen van denemarken. Dan zijn we ook nog door.
Bij verlies op duitsland vanavond is het EK voorbij voor NL! Mijn sims zijn al aan het duimen voor NL :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie