Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Vraagje aan iedereen:

Hoi iedereen!

Ik heb een schoolopdracht voor levensbeschouwing. Ik moet op een aantal vragen de meningen van mensen weten. Omdat ik deze niet op internet kan vinden, zou ik jullie willen vragen om mee te helpen en je mening (kort) te geven over de volgende vragen:

1. Is het niet beter met de fiets te gaan dan met de scooter?
2. Maak ik zelf ook deel uit van de natuur?


Ik hoop dat jullie mee willen werken. Je vragen worden anoniem in mijn opdracht verwerkt, dus je komt er niet bekend op. Het wordt alleen ingeleverd bij mijn docent en niet bij leerlingen.

Alvast bedankt!
steventb
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vraagje aan iedereen:

1) Ja, natuurlijk is met de fiets gaan beter, sowieso voor het milieu en je conditie enzo, maar ook wel voor je veiligheid, omdat een brommer best gevaarlijk is. (Niet dat fietsen niet gevaarlijk kan zijn, maar met een brommer heb je sowieso meer de zin om harder te rijden en weet ik wat, dus..)

2) Ik denk wel dat mensen bij de natuur horen, al valt dat nu soms niet meer te merken omdat de stad zo afgesloten is van de natuur. Maar mensen zijn gewoon een natuurlijk organisme, dus ik vind wel dat wij bij de natuur horen, of er in elk geval ooit bij gehoord hebben. Maar wat door mensen gebouwd is vind ik dan weer geen natuur..

Succes! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Vraagje aan iedereen:

1. Jup. Fietsen is goed voor je conditie, het milieu, veiliger, goedkoper... Eigenlijk alles wat hierboven genoemd is. :sweatdrop

2. Ik denk van wel, al weet ik niet zo goed waarom. Ik geloof dat God alles geschapen heeft (behalve natuurlijk dat wat door mensen gemaakt is) dus mensen horen ook bij de natuur. Al vind ik wel dat het vroeger meer geweest zal zijn, omdat er toen nog geen overvolle steden waren die de natuur aantasten, en omdat mensen toen echt in de natuur leefden.

Succes nog! :)
Just be kind.
Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Vraagje aan iedereen:

1. Natuurlijk is fietsen beter dan met de scooter, het is beter veel beter voor het millieu, veiliger en alles wat al genoemd is :D
2. Ik vind van wel, wij zijn ooit ergens ontstaan en dat is (waarschijnlijk) in de natuur.
Dus vind ik dat we er ook deel van uitmaken.

succes :thumbsup
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Vraagje aan iedereen:

1) Het is zeker beter om met de fiets te gaan! Het is veel beter voor het milieu. En als het te ver is om te fietsen, kun je beter gaan carpoolen dan zelf in je eentje met de scooter te gaan.

2) Hmm, zelf deel uit maken van de natuur.... Je moet nooit tegen moeder natuur ingaan want de natuur is veel sterker. Maar of dat betekend dat wij er ook deel van uit maken? Mijn mening is dat natuur planten en dieren zijn. De mensheid verpest de natuur alleen maar, maar dat word juist goedgemaakt door alle tsunami's, aardbevingen en etc. De natuur maakt ons ook kapot, aangezien wij de natuur kapot maken :) Zijn wij er dan deel van? De natuur en mensheid werkt elkaar tegen en met elkaar. Dus tsja het is maar hoe je het bekijkt!

Heel veel succes nog met je opdracht :D
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Vraagje aan iedereen:

1. Is het niet beter met de fiets te gaan dan met de scooter?
Nee, dat weet ik niet. Ja, als je het bekijkt vanuit de bovenstaande punten, milieu en conditie etc. Maar je bent kwetsbaarder op de fiets dan op de scooter (voor mijn gevoel). Je wordt sneller aangereden enzo. Het lijkt me veiliger, in ieder geval als je ervan uit gaat dat het de scooter niet is opgevoerd.
2. Maak ik zelf ook deel uit van de natuur?
Ja. De meesten denken dan meteen aan bomen, planten, dieren enzo, maar vergeten soms dat wij eigenlijk ook dieren zijn. Oké, we zijn waarschijnlijker wel wat slimmer dan het gemiddelde dier (en veel arroganter) maar we zijn niet compleet anders.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Vraagje aan iedereen:

1. Lijkt mij vrij duidelijk, de fiets. Dit is niet alleen beter voor het milieu maar ook voor jezelf! Bij mij in de buurt valt het op dat wat stevigere mensen altijd op scooters zitten en nooit op de fiets. En dit vind ik vreemd! Je moet namelijk minimaal 30 tot 60 minuten per dag bewegen, en dit kan alles zijn! Fietsen is ook een manier van bewegen, en dus goed voor je en noodzakelijk zelfs.

2. Veel mensen denken wat wij superieur zijn aan de natuur, dat zijn wij niet. We zijn zelfs onderschikt aan de natuur als je het mij vraagt. De natuur zou zonder ons kunnen, maar wij lang niet zonder de natuur.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie