Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

De Sims Nieuws-er van de Week 1/4-8/4: ixkilledxthexcookie!

Afbeelding

Welkom bij een nieuw onderdeel van Sims Nieuws! SNvdW, SNvdW houd in dat je benoemd bent
tot de forummer van de week.
Elke zondag, rond 16:00 is het de bedoeling dat er een nieuwe SNvdW wordt gekozen.
Wordt deze niet gekozen, heb je hoogstens nog een dag om het te veranderen. Heb je het die dag nog niet gedaan, dan kiest één van de moderators/teamleden een nieuwe SNvdW op maandag, uiterlijk voor 16:00

Aan de SN-er van de week kunnen vragen worden gesteld, wees zo origineel mogelijk met de vragen en stel niet telkens dezelfde vragen. SN-er van de week is bedoeld om de forum leden wat beter te leren kennen en anders te zien dan alleen een 'Nickname' op het forum.


Na een weekje Sims Nieuws-er vd Week is het nu weer tijd om de volgende geluksvogel bekend te maken. Ze schrijft erg mooie en vooral spannende verhalen. Ik heb het dan over ixkilledxthexcookie.

Gefeliciteerd en veel plezier als SN-er vd Week! :D

Ik heb het eerder gedaan omdat ik niet weet of ik straks tijd heb ;)
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: De Sims Nieuws-er van de Week 1/4-8/4: ixkilledxthexcook

Oeh oeh dankjewel Imke! ;D
En Jos en Djon Black natuurlijk ook ;P
Jozz schreef:Okee ik wil echt 1 ding weten xD Hoe heb je die naam verzonnen?
Ahaha xD Eerlijk gezegd, ik zou het echt niet meer weten o: Ik had een nieuwe gebruikersnaam nodig voor op hyves en ik was een koekje aan het eten. En toen kwam het geniale idee om dit als naam te gebruiken, denk ik xD Nu gebruik ik het voor zo'n beetje al mijn accounts op internet c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: De Sims Nieuws-er van de Week 1/4-8/4: ixkilledxthexcook

Bedankt allemaal! ;D
hiki schreef:Doe je een opleiding of werk je?

Hoe lang speel je al De Sims?
Ik zit in de 3e klas van Tweetalig VWO c:

Sinds dat ik 7 ben geloof ik. Dat is dus zo'n 7/8 jaar. Woaw. Dat is echt al lang o:
Matthieu schreef:Gufeliciteeeeerd! :D

Hoe ziet je kamer eruit?
Lees je veel boeken?
Wat wil je worden?
Hoe oud ben je?
Kledingsstijl?
Favokleur?

Lol, elke vraag wordt kleiner xD
Mijn kamer is groot. En de muren zijn paars. Vanuit de deur gezien loop je tegen mijn houten kast aan. En tegen de muur daarachter staat mijn bed en een paarse kast met allemaal zooi erop. Boven mijn bed hangen 1 poster van Simple Plan en 2 van Bullet for my Valentine. Als je een kwartslag draait zie je mijn raam met paarse gordijnen, een tekening die ik op de muur gemaakt heb en mijn poster van Eyes Set To Kill met handtekeningen. En als je nog een kwartslag draait zie je mijn bureau met heel veel zooi en een radio. En de grond ligt meest van tijd helemaal bezaaid met kleren c:

Nee, helaas heb ik daar geen tijd meer voor :c Vroeger las ik wel echt heel veel. Maar ik ga proberen binnenkort de Twilight Saga weer helemaal te lezen :3

Ik wil denk ik orthopedagoog worden c: Ik dacht eerst aan psycholoog, maar orthopedagoog lijkt mij veel leuker :3

Over 80 dagen (als ik dat goed zeg) 15 jaar ^^

Kledingstijl? Het is niet echt een stijl. Het is zoiezo altijd iets zwarts. Maar meestal gewoon een spijkerbroek of een zwarte broek met een gekleurd shirt of eentje met een cuwlle print erop. Of een hemdje met een blouse. En minstens 2 kettingen en veel armbandjes of veters om mn arm ;D Laten we het de Linsey-stijl noemen ;P

Ik denk paars c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie