Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Caitlin
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
194
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 10:41

Enquête voor paardenliefhebbers!

Heey allemaal!

Voor mijn stage bij fokkerij en trainingsstal Moravita doe ik onderzoek naar de wensen en ideeën van mogelijke bezoekers van het International Baroque Event Moravita. Het event is het eerste grote evenement in Nederland dat zich richt op de klassieke rijkunst en barokke paarden, en dat een weekend lang! Het evenement vind plaats op 28, 29 en 30 september 2012 op het landgoed van Moravita in Coevorden (Drenthe).

Het onderzoek is bedoeld om ervoor te zorgen dat jij - als (mogelijke) bezoeker van het evenement - je mening kunt geven zodat het Baroque Event dit jaar een nóg groter succes kan worden dan in 2010.

De vragenlijst is volledig anoniem en kost maar 5 minuten om in te vullen. Het is mogelijk om de vragenlijst tussentijds af te sluiten en op een later tijdstip verder te gaan. Je start dan weer automatisch op de plaats waar je de laatste keer bent gestopt. Heb je nog problemen of vragen over het onderzoek? Stuur dan een e-mail naar caitlin.den.houting@student.stenden.com met als onderwerp 'marktonderzoek Baroque Event'.

Ik het echt heel erg waarderen als dit bericht ook doorgestuurd wordt naar andere paardenliefhebbers!
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Plaats reactie