Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 100 van 101

Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Wat Wil Je Kwijt.

-LotsOfNothing- schreef: :blink Ik ging dus zo op maar 2 stoelpoten zitten,beetje de stoel als schommelstoel gebruiken en hup ik viel alweer bijna van mijn stoel af :lol
Koop een schommel stoel :wink
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wat Wil Je Kwijt.

Tja, ik geloof dat ik ook veel te lang met sims-dingen bezig ben vandaag. Eerst de hele ochtend de laatste dingen voor het kantoor. En nu al weer de halve avond aan het bouwen voor de finale van Build my Dream op het EA-forum ... ik kan geen pattern en meubelstuk meer zien :lol :lol

Ach ja, ik doe het zelf .. en zal desondanks toch nog wel even doorgaan ben ik bang.
Afbeelding
Voske
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 21:26

Re: Wat Wil Je Kwijt.

Dit slaat echt alles.
Ik mocht voor het eerst stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen.. nooooit meer!
Ze hebben het in onze gemeente voor elkaar gekregen, om de verliezers, die eerst een hoog zetelaantal had, en nu een laag, in de coalitie te stoppen. PVDA, eerst de grootste in mijn gemeente, bij de verkiezingen net niet weggestemd, doet weer mee in de coalitie. En de tweede kleinste doet ook mee in de coalitie. De grote winnaars, mochten nog geeneens meedoen met het gesprek. :scared

Het is in ieder geval het gesprek van de dag, in de gemeente waar ik woon.
De opkomst was hier 10% lager dan 4 jaar geleden, nu 46%. Dat aantal zal dus flink naar beneden gaan, ook met de lokale 9 juni. :unsure :thumbdn
ERROR: Het opgevraagde onderschrift is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat Wil Je Kwijt.

Er heeft 1 al teamlid de opdracht gekregen om dit topic te sluiten en een nieuwe te openen...

Maarja, die ligt nu vast in bed dus laten we kijken of we de 300 pagina's nog even kunnen halen? :lol
Afbeelding
Voske
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 21:26

Re: Wat Wil Je Kwijt.

Waarom moet ie opslot, krijgen we dan sims 2 errors?
ERROR: Het opgevraagde onderschrift is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat Wil Je Kwijt.

Woot.. precies het 2000ste bericht in dit topic :flapper

@Voske, omdat we vooralsnog niet willen dat topics te lang worden. Het is voor ons ook de eerste keer dat een topic zoveel pagina's bereikt, dus we moeten het zelf ook nog een beetje ondervinden allemaal.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten