Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

42 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

De Simsnieuwser van de Week ~ 11/03 - 18/03 Dave.

Afbeelding

Welkom bij een nieuw onderdeel van Sims Nieuws! SNvdW, SNvdW houd in dat je benoemd bent
tot de forummer van de week.
Elke zondag, rond 16:00 is het de bedoeling dat er een nieuwe SNvdW wordt gekozen.
Wordt deze niet gekozen, heb je hoogstens nog een dag om het te veranderen. Heb je het die dag nog niet gedaan, dan kiest één van de moderators/teamleden een nieuwe SNvdW op maandag, uiterlijk voor 16:00

Aan de SN-er van de week kunnen vragen worden gesteld, wees zo origineel mogelijk met de vragen en stel niet telkens dezelfde vragen. SN-er van de week is bedoeld om de forum leden wat beter te leren kennen en anders te zien dan alleen een 'Nickname' op het forum.


Deze week is dat davevanleeuwen. Hij is nog niet zo heel lang lid maar kan goed schrijven, screens maken, een challenge runnen en is vooral erg gezellig! :D

Gefeliciteerd Dave! :)

Laatst gewijzigd door Matthieu op vr 16 mar 2012, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 11/03 - 18/03 davevanleeuw

HE! ik wou gefeliciteerd zeggen maar, DANKJEWEL! :D
Matthieu schreef:- Waar haal je je inspiratie vandaan voor je dagboek?
- Leukste film?
- Andere games naast Sims?
- Favoriete kleur?
- Lekkerste eten?
- Zomer of winter?
- IJs of sneeuw?
- Koek of snoep?
- Babbelhoek of Ballenbak?

Mijn geweldige vragen. x)
- Em... Laatst zat ik daar over te denken, maar ik denk toch wel van mijn eigen leven een beetje. Want ik ging denken wat ik met de derde generatie wou doen, en wat voor persoon diegene zou worden, nou ik denk dat ik het vooral dus baseer op mezelf?
- Pfff... Abduction was de laatste film die ik echt goed vond, en the muppets was vooral heel grappig. En oja, the help, die was echt heel goed. Oja, gister heb ik Footloose gezien, en die vond ik ook leuk!
- Nou... Ik speelde vroeger Habbo... Maar ik doe vooral vaak drawsome op mijn ipod of tiny tower. Maar geen PC games.
- Em... Turkoois? Paars? Ik weet het niet, verschilt per dag.
- SPINAZIE MET BAL GEHAKT! En witlof met ham en kaas... MMM.
- WINTER! Ik hou niet van hitte, maar ik wil wel bruin worden, wat niet altijd lukt. Ik hou ook onwijs van snowboarden en wintersport.
- Sneeuw... denk ik. Want met ijs is het vaak alleen maar ijskoud, en met sneeuw merk ik de kou niet echt.
- Snoep! Echt, zulke lekkere snoep soms, haribo bijvoorbeeld!
- God, ik kijk nooit wat het is...

XD
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 11/03 - 18/03 davevanleeuw

Annemiek schreef:Gefeliciteeeerd! :D

Waar haal je je inspiratie voor huizen vandaan?
Lees je graag boeken? Zoja, welke is je favoriet?
Wat voor dier zou je zijn als je een dier was?
Hoe ziet je kamer eruit?
- Licht eraan waar ik zin in heb. Meestal aan waar het huis staat, en anders aan de bewoners ervan. Maar als ik bijvoorbeeld zin heb om iets moderns te bouwen, dan bouw ik juist weer modern... (modern is me alleen nog niet goed gelukt...)
- Ik lees graag boeken, alleen de laatste tijd speel ik meer op mijn ipod (de techniek verpest alles!). Meestal doe ik dat voor dat ik ga slapen. En ik vind de boeken van Twilight heel leuk, alleen wordt gek van dat gezwemel over liefde.
- VOGEL! Een mooie, weet niet welke, maar ik zou echt een keer willen vliegen.
- Het klinkt saai: zwart, grijs, wit, blauw. En ik heb zo een witte ikea kast met van die vakken, en daar aan vast mijn bureau. Mijn kledingkast zit in de muur, verder heb ik nog een andere ikea kast die hangt aan de muur, en een simpel bed. Een grijze boxspring met een matras erop. Ik heb een groot raam aan een muur, met een gordijn, en mijn deur is wit. Mijn kamer is hoog en mijn behang gaat niet hoger als 2 meter, daarboven is mijn muur wit. Verder... Ik heb de oude tv van beneden en op mijn bureau staat mijn grote liefde. Mijn imac.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 11/03 - 18/03 davevanleeuw

Gefeliciteerd, je verdient het! :D

(Als je van Twilight houdt, raad ik je trouwens de boeken-serie 'De hongerspelen' aan. Echt hele leuke/goede boeken. Geschreven door Suzanne Collins. Het is een trilogie en het eerste deel is verfilmd en komt 21 maart in de bioscoop.)
Uhm.. Even wat vragen verzinnen..

- Hoe lang ben je?
- Wat is je favoriete tv-programma? (origineel)
- Speel je een instrument? Zo ja, wat voor muziek vind je leuk om te spelen?
- Heb je een baan(tje)?
- Stel je krijgt een miljoen euro, wat zou je als eerst doen?
- Ben je ergens fan van?
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 11/03 - 18/03 davevanleeuw

Anna schreef:Gefeliciteerd, je verdient het! :D

(Als je van Twilight houdt, raad ik je trouwens de boeken-serie 'De hongerspelen' aan. Echt hele leuke/goede boeken. Geschreven door Suzanne Collins. Het is een trilogie en het eerste deel is verfilmd en komt 21 maart in de bioscoop.)
Uhm.. Even wat vragen verzinnen..

- Hoe lang ben je?
- Wat is je favoriete tv-programma? (origineel)
- Speel je een instrument? Zo ja, wat voor muziek vind je leuk om te spelen?
- Heb je een baan(tje)?
- Stel je krijgt een miljoen euro, wat zou je als eerst doen?
- Ben je ergens fan van?
- 1.71 m.
- Ik vind programma's op Veronica heel leuk, zoals The big bang theorie, Two and a half men en Gary unmarried.
- Nee, maar ik zou wel gitaar willen spelen. Als ik er een in mijn hand heb ga ik altijd doen alsof ik het kan, maar dat kan ik niet. Of piano. (;
- Ik werk bij mijn vader, hij heeft een kas met potplanten. In vakanties kan ik daar veel werken, verder werk ik alleen op zaterdagochtend en soms ook middag.
- Het eerste wat ik zou doen, is goed nadenken wat ik met al dat geld ga doen. Of wacht, ik zou eerst helemaal gek worden!
- Nope.

Dankjewel allemaal! :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie