Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

De Simsnieuwser van de Week ~ 04/03 - 11/03 Matthieu

Afbeelding

Welkom bij een nieuw onderdeel van Sims Nieuws! SNvdW, SNvdW houd in dat je benoemd bent
tot de forummer van de week.
Elke zondag, rond 16:00 is het de bedoeling dat er een nieuwe SNvdW wordt gekozen.
Wordt deze niet gekozen, heb je hoogstens nog een dag om het te veranderen. Heb je het die dag nog niet gedaan, dan kiest één van de moderators/teamleden een nieuwe SNvdW op maandag, uiterlijk voor 16:00

Aan de SN-er van de week kunnen vragen worden gesteld, wees zo origineel mogelijk met de vragen en stel niet telkens dezelfde vragen. SN-er van de week is bedoeld om de forum leden wat beter te leren kennen en anders te zien dan alleen een 'Nickname' op het forum.


Ik denk dat iedereen hem wel kent. Hij maakt prachtige foto’s en ook prachtige huizen. Hij kan ook nog goed schrijven en vele willen dat hij een dagboek begint. En hij is mijn PM maatje. (A)

Het is natuurlijk Matthieu!
Gefeliciteerd! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 04/03 - 11/03 Matthieu

Gefeliciteerd n_n

Hoe zou je je eerste kind noemen & welk geslacht verwacht je dat het zal krijgen?
Welk fruit zou je het liefst zijn?
Als je zou moeten kiezen tussen een week een jurk dragen of pumps, wat zou je dan kiezen?
Welke karaktereigenschappen van sims heb jijzelf? (kies er 5)
Maak je graag sims met diezelfde eigenschappen?
Zo ja: Ben je heel erg ijdel?
Zo nee: Waarom niet? Welke eigenschappen kies je wel?


Nee, ik ben niet gek (A)
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 04/03 - 11/03 Matthieu

^^ haha die vragen! leuk hoor XD

GEFELICITEERD MATTIE!

Mijn vragen... euh...

- bouw je liever kleine of grote huizen, en hoezo dan?
- speel je liever met mannen of met vrouwen?
- grote of kleine gezinnen?
- favoriete leeftijd: baby, peuter, kind, tiener, jongvolwassene, volwassene, of oudere?
- favoriete stad?
- wat is je 06-nummer?
- wat is je echte naam?
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 04/03 - 11/03 Matthieu

Wow, dankjulliewel allemaal! :D
Annemiek schreef:Yay, gefeliciteeerd. :D

Wat is je favorite boek?
Welk dier zou je willen zijn als je een dier kon zijn?
- Eerlijk gezegd, lees ik echt nooit boeken.. alleen als het moet voor school :sweatdrop Ik wil wel een keer een boek lezen, maar dan weet ik nooit welke boeken leuk zijn xD
- Haha, daar heb ik vroeger heel vaak over gefantaseerd... Ik denk een adelaar, of een dolfijn ofzo. Lekker vliegen, lekker zwemmen.. :)
Nina schreef:Van harte gefeliciteerd Matthieu!

Waar kwam je inspiratie vandaan voor de slaapkamer van de uitdaging van vorige maand?
Ik wilde het sowieso knus hebben. Eerst dacht ik aan zo'n slaapkamer met uitzicht op de zee enzo, met hele lichte kleuren hout. Heb ik toch maar niet gedaan, ik vond het er meer luxe uitzien zo, met dat donkere hout. :)

-
nonnieven1 schreef:Gefeliciteerd n_n

Hoe zou je je eerste kind noemen & welk geslacht verwacht je dat het zal krijgen?
Welk fruit zou je het liefst zijn?
Als je zou moeten kiezen tussen een week een jurk dragen of pumps, wat zou je dan kiezen?
Welke karaktereigenschappen van sims heb jijzelf? (kies er 5)
Maak je graag sims met diezelfde eigenschappen?
Zo ja: Ben je heel erg ijdel?
Zo nee: Waarom niet? Welke eigenschappen kies je wel?


Nee, ik ben niet gek (A)
- Ik denk al heel lang dat mijn eerste kind een meisje zal zijn.. geen idee waarom xD Ik denk een naam als 'Valerie' of 'Thomas' ofzo, mooi maar niet te lang of te kort.
- Een ananas want dan heb ik een cool kapsel xD
- Holy.. Ik ben een jongen he :sweatdrop Waarschijnlijk het jurkje, als ik daaronder een spijkerbroek aanmag? Anders wordt het écht vreemd. xD
- Goed gevoel voor humor, Bankhanger, Vriendelijk, Artistiek en Verlegen
- Ongeveer wel, meestal hebben ze Goed gevoel voor humor, Artistiek, Vriendelijk/Goed, Houdt van buiten, Overenthousiast (die vind ik gewoon leuk ;p)
- Of ik ijdel ben? Nouja, een beetje. Ik vind het wel belangrijk om er goed uit te zien maar ik koop niet zoveel kleren ofzo.
davevanleeuwen schreef:^^ haha die vragen! leuk hoor XD

GEFELICITEERD MATTIE!

Mijn vragen... euh...

- bouw je liever kleine of grote huizen, en hoezo dan?
- speel je liever met mannen of met vrouwen?
- grote of kleine gezinnen?
- favoriete leeftijd: baby, peuter, kind, tiener, jongvolwassene, volwassene, of oudere?
- favoriete stad?
- wat is je 06-nummer?
- wat is je echte naam?
- Grote, vind ik sowieso mooier en ik heb iets met 'ruimte'. Ik voel me gewoon veel meer op mijn gemak als ik in een groot huis zit, of als ik ernaar kijk. ;P Eigenlijk heb ik daar een beetje teveel meubels voor maar oke ^^
- Vroeger was het alleen maar vrouwen. Maar ik begin steeds meer met gezinnen te spelen (meestal 1 man, 1 vrouw en 1 kind xD) dus ik krijg afwisseling! =D Maar in het algemeen toch liever met vrouwen, denk ik :3
- Jongvolwassene
- STARLIGHT SHORES! Neh, weet ik nog niet xD Lijkt me een erg mooie stad en anders gewoon Sunset Valley, Twinbrook en Bridgeport vind ik zo grauw. Laat maar, ik had even niet gedacht aan Hidden Springs.. echt balen dat ik die niet heb :(
- Oke... xD 0627057965 8-)
- Komt 'ie hoor...

MATTHIEU!

Had je niet verwacht he??! :D
Loungefan schreef:gefeliciteerd :)
hoe kwam je op deze site terecht?
wat doe je het liefste in de sims?
- Ik denk dat ik ooit een keer iets moest weten over uitbreidingen enzo, en dat ik hier reviews heb gevonden. :) Toen ben ik hier een tijdje rond gaan hangen en uiteindelijk heb ik me aangemeld :)
- Foto's maken.. het leven in de sims is mij te sloom (slome computer enzo) dus ik maak voornamelijk foto's, daar heb je geen snel spel voor nodig :D


Bedankt iedereen! :3

WOW ik gebruik veel smileys
Just be kind.
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 04/03 - 11/03 Matthieu

Ik wist dat je een jongen bent ^^ (a)

Edit: denk jij echt al na over welk geslacht je eerste kind gaat hebben? Dat is... Bijzonder..

Ananassen zijn wel awesome n_n

Let niet op mij, ben in een postvakantionale depressie, dan zeg ik rare dingen (a)

Editsedit: Hoe oud ben je? :o Ik kan niet geloven dat dat nog niet gevraagd is :o
& je mobiele nummer geven op een forum.. Ben je niet bang dat je gestalkd gaat worden?
Heb je een vriendin? Of vriend, natuurlijk?
Ik sta bekend als 'verslaafd aan smileys', zou jij jezelf zo omschrijven?
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 04/03 - 11/03 Matthieu

Annemiek schreef:Wanneer ben je met sims begonnen?
Wie is je favoriete vrouwelijke en mannelijke celeb?
- Pff, ik denk zo'n 4/5 jaar geleden? Nog niet zo heel lang eigenlijk, maar toen was ik wel gelijk een actieve Sims2er. (A)
- Vrouwelijk: Waarschijnlijk Angelina Jolie.. maar Lady Gaga zou ook heel goed kunnen
Mannelijk: Heb ik niet
deetui schreef:Wat voor mobiel heb je?
Welke apps heb j?
Heb jeWhattssapp/IMessage?
- Samsung Galaxy Ace
- Niet veel bijzonders, sociale media en wat spelletjes
- Ik heb Whatsapp :)

Sorry ik moet bijna naar school, de rest doe ik vanmiddag :P
Just be kind.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Simsnieuwser van de Week ~ 04/03 - 11/03 Matthieu

nonnieven1 schreef:Ik wist dat je een jongen bent ^^ (a)

Edit: denk jij echt al na over welk geslacht je eerste kind gaat hebben? Dat is... Bijzonder..

Ananassen zijn wel awesome n_n

Let niet op mij, ben in een postvakantionale depressie, dan zeg ik rare dingen (a)

Editsedit: Hoe oud ben je? :o Ik kan niet geloven dat dat nog niet gevraagd is :o
& je mobiele nummer geven op een forum.. Ben je niet bang dat je gestalkd gaat worden?
Heb je een vriendin? Of vriend, natuurlijk?
Ik sta bekend als 'verslaafd aan smileys', zou jij jezelf zo omschrijven?
Haha, ik denk er niet over na ofzo, maar dat wilde ik vroeger altijd heel graag (A)

- 15 jaar
- Neh, ik vertrouw jullie... denk ik.. wel xD
- Nope, nouja bedoel je als 'liefde' zegmaar? dan niet ;p
- Ehm.. nee, zo erg is het ook weer niet, maar soms heb ik van die buien dat elke zin een smiley moet hebben ofzo :|

Danks :D
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie