Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

91 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Het grote lentekriebels topic

Afbeelding

Het was een lange en koude winter en na het succes van ons 'Het grote winter & feestdagen topic' is er nu dus dit Lentekriebels topic.

Officieel begint de lente pas op 20 maart maar iedereen merkt al een beetje dat de lente eraan zit te komen. De temperaturen stijgen, her en der zie je al de eerste lentebloemen opkomen en wie weet heb jij nu al de lentekriebels?

We hopen in ieder geval dat het een lekkere lente wordt; iedereen heeft wel behoefte aan wat warmte na al die sneeuw en ijs van de laatste maanden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het grote lentekriebels topic

Ik heb nu al zin om mijn balkon lente-klaar te maken: bv tuintafele en stoelen neer te zetten, planten bij te knippen en weer wat leuke plantjes te kopen want niet alles heeft de vorst overleefd.

En dan 's middags lekker op het balkon zitten in het zonnetje en 's avonds op het balkon eten.

En Nana - mijn hondje - vind het ook leuker; de kou en nattigheid vond ze maar niks.

xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het grote lentekriebels topic

Yeah, ik ben ook wel weer toe aan de lente, dan is buiten zijn gewoon veel leuker en kan ik weer meer gaan sporten.

Mijn kat heeft duidelijk ook lentekriebels, hij rent de hele tijd door het huis. (En dat terwijl hij normaal hartstikke lui is)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Het grote lentekriebels topic

Lentekriebels?? las net het weerbericht! volgende week gaat het weer vriezen en is er kans op sneeuw! :scared

Dus nee helaas de lentekriebels zijn bij mij nog ver tezoeken, bovendien ben in een wintermens...mmmmmm heerlijk die kou! :flapper
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het grote lentekriebels topic

@ Evelien
wou ik net ook zeggen.

Misschien moeten ze het toch maar even een jaartje uitstellen, aangezien er al een lentekriebels topic is, op SN. Dan is het wel zo aardig om dan het zonnetje te laten schijnen en de sneeuw en de vrieskou weg te laten. xD

Maar goed, ik heb wel zin in de lente hoor
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Het grote lentekriebels topic

Nu maar hopen dat de horrorwinter de wintertrein niet heeft gemist en de volgende trein naar de lente neemt
(dat is pas positief denken ;) )
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het grote lentekriebels topic

Yeeey, lente <3
Nog even en dan komen er weer kleine katten bij het asiel (daar werk ik, vandaar) :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het grote lentekriebels topic

ik heb liever winter :3
maar Lente is ook mooi met al die vogeltjes en bloemtjes en boompjes die in de bloei staan :3
voor de rest vind ik het einde stom want dan is er zomer en ik haat zomer :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het grote lentekriebels topic

Aah lente! Ik krijg al de kriebels als ik er aan denk! Vooral met een dag zoals vandaag, ze zon schijnt en ik zie al overal bloemetjes boven komen! Sochtends als je wakker word fluiten de vogeltjes weer vrolijk!
Aah en straks al die leuke zomerjurkjes! Heerlijk! Ik kan niet wachten :D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten