Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 266 van 305

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Marit YAY WB =D

Best wel veel katten gepraat hier.. Sterkte voor de mensjes met de helaas omgekomen katten.
M'n vissen zijn zo ondankbaar geef ik ze eten gaan ze later weer voor eten zoeken..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jack is weer wat beter gelukkig. Het lijkt alsof er iets van griep heerst bij de kleine hondjes, Jack was echt zielig toen hij ziek was en Ilja ook want d'r maatje wat natuurlijk niet lekker. Normaal spelen ze zo'n beetje non-stop, maar dat gaat dan natuurlijk niet!

Weekend, we gaan naar beide oma's. Vorige week was een oma jarig, maar mijn ouders waren allebei ziek. Dusja
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanochtend en begin middag de stad in geweest. Nieuwe kleren gekocht voor de winter :) Ook even langs iCenter geweest en de iPhone 6 en 6 plus gezien. Die 6 plus is dus zo groot dat ik het niet met 1 hand kan vasthouden en volgens mij is de telefoon groter dan mijn hand xD Ik zou nooit zo'n grote telefoon kopen :P
En nu ben ik cupcakes aan het maken :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ die iphone 6 plus is even groot als mijn mobiel, ik vind het wel fijn :P

V je bent niet de enigste, ik heb en denk ook hetzelfde.

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 11 okt 2014, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik vind de 6 plus echt te groot. Iphone 5 vind ik al groot. 6 plus past niet eens in je zak haha. Die Note van Samsung is ok zo belachelijk groot.. Naja als jij 't een moiie telefoon vind, haha.

Kan helaas niet mee met een vriendin naar Fright NIght, eerst was het idee alleen ons 2. Toen iemand anders erbij maar die kon niet op die datum, komt ze met weer iemand anders erbij. En die kon weer niet op die dag en ik kon de week erna, maar ik vond 't ook zo lullig om te zeggen dat diegene liever niet meegaat, want als die meegaat ben ik letterlijk het derde wiel aan de wagen.. Dus misschien volgend jaar, ik heb namelijk ook na de herfstvakantie SE week. (Altijd na mijn vakanties)
Ik verwacht eigenlijk wel dat het na een jaar wel minder close zal zijn, maja heb soms wel het gevoel dat ik een vriendin kwijt ben geraakt, want ze is best wel veranderd enzo. En ikzelf heb eigenlijk al weinig vrienden. Komt waarschijnlijk ook omdat dat woord voor mij iets heel anders betekent als voor iemand anders. Een vriend/vriendin is voor mij iemand op wie ik 24/7 kan rekenen en als het slecht gaat er zeker voor mij zal zijn.
Zoiets had ik ook een keer gelezen, was iemand die had kanker oid en die lag in het ziekenhuis, zijn/haar vrienden kwamen in het begin non-stop langs en na een tijdje bleven maar bepaalde mensen die bleeven komen tot het einde. Dat zijn echte vrienden, en dat betekent dus het begrip " vrienden" voor mij.
Maargoed we zien wel, mij doet het weinig of ik vrienden heb of niet, ben niet echt sociaal. Ben liever ook thuis dan op een feestje enzo.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben echt zo niet actief hier ._.
anywayy
stage is happening, 7.15 deur uit, 18.30 thuis, behalve donderdag, dan ben k tussen 21.15 en 21.45 of later thuis :3

enn vandaag nieuwe mobiel gekocht, Samsung Galaxy S5~ ben er super blij mee
is lekker groot en snel :3

undd k was weer begonnen met sims 2 spelen
helemaal downloads-free, en das ook voor t eerst :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

lekker middagje vrij! :) en wow ik heb bijna 1500 berichten, nooit gedacht eigenlijk :woot

V dat heb ik als ik ziek ben, dan lus ik ineens spinazie! :misselijk

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 16 okt 2014, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ken misschien iemand op thesims3.com in real-life :| zou wel grappig zijn, ik zit in de zelfde klas als haar xD ik zag het net omdat ze toevallig ook over 4 weken naar london gaat..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren met papa naar Fright Night geweest, was super leuk & gezellig. Zijn ook samen in the Villa geweest, me pa schrok nergens van,mopeens stond zo'n gast voor zijn neus en dat had hij niet eens door xD
Scheelt ook omdat mijn pa doof is aan zijn rechterkant.
Maar we hebben echt een topavond gehad, zeker voor herhaling vatbaar, was waarschijnlijk nog veel leuker als die ene vriendin van me, die gilt echt overal over, das best wel irritant :/
Morgen lekker naar Disney toe, we kunnen er alleen niet in, we hebben een blokdag.
Eindelijk wel een stressloze vakantie, geen stress meer om mijn opa enzo, hoe wel t mss triest kli kt dat ik t zo zeg..
Moet eigenlijk ook leren voor de Se-week na de vakantie, maar goed, plezier hebben mag ook wel hoor!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie