Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 241 van 305

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Is dat echt wat goeds ? Is je baan zo leuk dat je daar blij mee bent ? :P

Morgen uitval.. Mehh eigenlijk hoor ik daar zin in te hebben maar ik blijf altijd achter met mensjes die mij niet mogen of andersom :l
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blegh klote koningsdag, moet het vieren van mijn vj een week uistellen ><

Morgen 3 uur uitval, en dan het 8ste scheikunde, en die vent gaat t waarschijnlijk niet verolaatsen ugh
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Rita: Ja mijn baan is echt leuk! En als je dubbel betaald krijgt is dat altijd beter! haha.

Soms mis ik de school uurtjes wel, lekker veel vrij en zo maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer lekker. Verspil mijn tijd nu niet zoveel meer als vroeger. Alles plannen plannen plannen :)! Vandaag lekker vroeg klaar en dan naar de sportschool.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nog 2 dagen en dan meivakantie. Lekker 2 weken :)

@Sebas.
Hangt volgens mij af van de regio. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Gitte2001, dat is helaas alleen in België :( & een paar andere landjes denk ik..

Het is altijd zo leuk om jongens uit je klas terug te zien komen van de snackbar in de buurt met allemaal gefrituurd eten en hun het dan samen opeten.. >.>
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ wss omdat de meeste mensen of Nederlanders Koningsdag vieren

en k heb daar last van, ongv
want er zitten kindertjes buiten met die orangjeblaasdingen te spelen, en de hele tijd daar in de blazen en ugh :'3

mweh, zometeen toch ff weg :'3

und, k had gisteravond wel 2 keer mijn hoofd gestoten terwijl ik in bed lag
en k slaap al zo'n 7 jaar op deze kamer, en nu stoot k mijnhoofd,..
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Far Cry 3 gekocht, nu spelen hij is tot nu toe al awesome!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren had ik the last of us binnen :D
Ik gelijk ps3 opstarten en heb wel de hele dag gespeelt! Echt een mooie game maar als je dan moet sluipen langs die klikkers (simmielove weet waar ik het over heb) dan schrik je echt als ze je horen! :P
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een gezeik met de auto. Accu leeg, gebeurt ons nooit. Dus ANWB meneer komt, accu opgeladen. Oke, we moeten 30 minuten rijden/ auto aan zodat die accu bij kan laden. Dus m'n moeder en ik willen ff naar het centrum toe, want we moesten een cadeaubon halen. We rijden de oprit af, keiharde knal geluiden bij de rechter voorband. En ja hoor, de veer is stuk. Nu was die linksvoor ook al stuk laatst. Komt door al die mooie drempels die ze hier in de stad neerleggen -_-" Dus weer de ANWB bellen en de autodealer van welke veer er was vervangen vorige keer. Nou, komt dezelfe ANWB meneer die dus ook al voor de accu er was xD Die zal wel hebben gedacht. En nu is m'n moeder langzaam achter de meneer aan het rijden naar de dealer. Want er ligt dus gewoon een stuk uit de veer. Vind het raar dat ze dat niet hebben gezien bij het vervangen van de vorige veer of bij de apk..

Edit:
We hebben een leenauto voor vandaag! Dus dat is mooi. Alleen moet die auto morgen wel al om 8 uur weer bij de dealer zijn, dat wordt zeer vroeg opstaan op m'n vrije dag :glare En vanavond komt m'n vader weer terug uit Spanje van z'n werk, dus dan hebben we de auto van de zaak weer. Gelukkig zitten we niet helemaal zonder auto. :)

V Ja, was nogal chaotisch hier in huis daardoor xD
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En dat op de vroege ochtend! Wat een pech!
Meestal zien ze zoiets wel aankomen indd bij de APK. Vreemd!

Vandaag weer lekker werken en vanavond weer sporten. Deze week weer wat meubeltjes verkocht uit mijn huisje, ruimt lekker op! :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie