Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 4 van 305

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik mag blijkbaar geen Roly Poly luisteren van mijn computer
want de eerste keer dat ik het afspeelde vandaag ging sims er opeens doorheen muziekeren en de 2e keer ging RollerCoaster Tycoon er doorheen geluideren :'3
neen is me helemaal duidelijk :)
en sims doet het weer, had het opnieuw geinstalleerd :3
nu RollerCoaster Tycoonen
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanochtend een anime film gezien, de nederlandse ondertiteling was op sommige stukjes slecht.. Jah op de stukjes dat ik het kon verstaan. >w<
Ik vond het wel cuwl dat het op Film1 family ofzo was. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heerlijk dat de vakantie pas net begonnen is, gewoon een week lekker niksen, al moet ik helaas wel mijn frans leren ;(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo, dadelijk waarschijnlijk schuine pony knippen. ;3
En hopelijk mag ik nog een gaatje in mijn oor.. Ik heb in elk oor al twee beneden, en nu wil ik er in een oor een boven. :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn vakantie zit er al weer op! Heb echt genoten en kijk nu al weer uit naar de volgende vakantie: meivakantie :) Want daarna heb ik alleen nog maar leuke weken, bijvoorbeeld een week naar Finland.

Maar voor dat, eerst weer diehard leren op school. Ik begin gelukkig wel deze week met een verkort rooster en morgen de eerste twee uur vrij.

Vanavond Eurovisie Songfestival, aangezien Tim Douwsma meedoet ga ik wel kijken :) En vier oud-kandidaten van TVOH xd

v. Volgens mij op Nederland 1, om 20.20u.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Simsfreak
Ik heb ook in elk oor beneden twee gaatjes, bovenin je oor lijkt me best pijnlijk omdat daar ook kraakbeen zit enzo. Misschien neem ik in elk oor ooit nog een derde gaatje, gewoon naast de andere twee. Of een navelpiercing, lijkt me ook heel mooi.
@ Nina
Hoe laat en op welke zender komt Eurovisie Songfestival? :D
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo, ik wil kwijt dat ik nog even bank ga hangen en dan naar bed. Vandaag lekker veel kunnen doen voor SimsNieuws maar niet zo voor school. Wel 15 pagina's in oud Engels gelezen -.- Nog 70 te gaan.

Ik wil ook kwijt dat ik het super leuk vind om te zien hoe snel mensen reageren op het topic voor de pagina's van Desims3.nl! Ik heb in één dag 28 vrienden gemaakt en hoop er op nog meer! ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

OMG
Die gene die nederland gaat "vertegenwoordigen" op het songfestival..
Ik schaam me nu serieus om nederlanders te zijn, het was 1 eenflt act en 2 ze zingt loeivals. Zijn mijn hond is fijner om naar te luisteren als ze jankt. En dan gaan ze het raar vinden en nederland er zo snel uit ligt. Ik schaam me echt kapot omdat dat jankwijf ons moet neerhalen. Zelfs de 3J's waren beter, en die sucken al helemaal.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het huis voor mij alleen ;p

Mijn moeder is met mijn oma naar het ziekenhuis, ze zal rond 1 uur wel terug zijn. Heb net wel een hoop dingen gedaan voor d'r want het stofzuigen duurde wat langer als verwacht.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Weer thuis -.-
Echt, ik heb zó geen zin in school.. Ik heb sowieso weinig geslapen, en bah, wat word ik niet goed van mensen.. Blegh, afschuwelijke wezens -.-
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben echt zo verschrikkelijk boos door die arrogante !@#$%$#@!#@ mensen bij de ortho die al hun fouten een beetje goed lopen te praten of zeggen dat het mijn schuld is dat ik dat probleem heb D:<
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

MWEEEEEH.

mijn liefste buddy is dood, mijn iphone :sweatdrop ik heb 'm laten vallen en nu is dus ook het glas aan de voorkant stuk xD mhhw, R.I.P xD
14/11/10 - 27/02/12 xD

v ja, dat gaat ook gebeuren (: er word een nieuwe voor- en achterkant voor besteld en dat is idd heel wat goedkoper dan een nieuwe :3

gehehe vertrouw mij niet met glas xD

Laatst gewijzigd door xRainbow op ma 27 feb 2012, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ misschien ff googlen naar een reparateur? Als er alleen iets mis is met het scherm, kan die het vast wel fixen. ;) stukken goedkoper dan een nieuwe kopen ;p

pfft.. verslagen, verslagen en nog eens verslagen... in de vakantie nog wel :cursing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie