Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 237 van 305

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lestis schreef:Proefwerk wee voorbij fieuw x'D Nu hoop ik een beetje redelijk cijfers te hebben. Morgen gaan we naar Keulen/Köln (wat is het nou eigenlijk xD). Nog steeds geen tijd gehad om fatsoenlijk te simsen. Of om mijn nieuwe zelda te proberen :X
is Keulen niet voor Nederland en Köln gwn voor Duitsland? :'3
ik weet t niet, kan t ook mis hebben :'3


ben een beetje geïrriteerd vandaag :/
of naja sinds ik uit ben, want er waren dingen die ik vandaag wilde zeggen enzo maar er is daar niets van gekomen en mweh das irritant :/

en morgen vrij van school op m'n verjaardag, yay I guess?
neen ik houd niet perse van vrije dagen :/
ik ben wat dat betreft dan liever op school rond mensen waar ik comfortabel bij ben enzo..
ik vind weekend al lang genoeg vrije dagen :/

ahwell, ga morgen ff bij winkels langs om te kijken of er plek is want ik wil werken om een beetje die saaie vrije dagen op te vullen en geld te krijgen :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

WIDM SPOILER ALERT SPOIRLER ALERT i hopes that's clear :P Omg het Susan ik zat daar zo van shit ik vertrouw haar te veel ik vind haar ook te lief shit :S Maar ik gunde het Sofie al vanaf begin om te winnen en anders Susan. Maar ik vertrouwd Sofie steeds minder. Pure mindfuck :S
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben naast de Sims weer lekker veel aan het gamen, zo heb ik mijn broers PS3 een tijdje terug gekregen omdat hij een PS4 heeft gekocht. Momenteel GTA5 aan het spelen en ik ben van plan later deze week 'The Last of Us' te bestellen (Zag dat ie in de aanbieding is bij Bol.com). Iemand ervaring met 'The Last of Us'?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Super game! Echt een geweldige verhaallijn, maar je moet wel even wennen aan de manier van spelen enzo. Maar ik ben ook geen third person shooters gewend haha. Maar het is zeker een aanrader aan iedereen :)
MOest zelf bij het intro al huilen, haha, t is ook best wel zielig, maar verder ga ik niet spoilen :P

Pa is gister gebeten door de Duitse herder, 4 hechtingen, en dat mag normaal niet eens bij een hondenbeet... Maargoed, Ilja & Jack zijn nog heel, en de rest van de (kleine) honden gelukkig ook!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb eindelijk het Hiragana(Japans schrifttype) geleerd! :swing
Waarom, vraag je je nu zeker wel af? Nou omdat ik erg geïnteresseerd ben in Japan en de taal/cultuur!
Het zijn zo ongeveer 46 tekentjes, die de basis vormen voor de Japanse taal. En ik heb een Japans filmpje op youtube gekeken om het te testen, en ik kon haast alles begrijpen! :D
Waarschijnlijk ga ik binnenkort verder met vocabulaire(woordenschat) enzo, om meer dingen te kunnen zeggen en begrijpen!
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hoe moet je (bijna) niks doen tijdens de examens?
stap 1: zorg dat je toetsen door heen het jaar goed zijn.
stap 2: doe al veel op voorhand.
stap 3: voor de examens moet je dan alleen nog eens herhalen.
wat ik vandaag heb gedaan voor wiskunde:(=examen dat ik morgen heb)
oefeningen gemaakt en definities herhaald= ben al klaar.

Dus net zoals gisteren: dat wordt een middag simmen!!!!!!!! :swing :lol :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Sebas.
omg echt awesome. Zou dat ook echt willen leren, maar heb helaas geen talenknobbel en school gaat helaas voor ):

Jack snurkt zo mega erg he, haha.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^en^, Ik heb ook een beetje geluk want ik heb Grieks op school en dat moet je ook al iets 24 van die letters erin stampen. (En dan heb ik het nog niet eens over de uitgangen van alle woorden) Dus ik ben het gewend om erg veel in me hoofd te stampen. ;)

Kan het haast niet geloven, maar morgen wordt nieuwe mobiel bezorgd(IPhone 5!) Can't wait!! :swing

V, Kanji... haha dat wordt echt verschrikkelijk, zo veel gewoon. :D Waarschijnlijk eerst Katakana en dan hopelijk Kanji ;)

Laatst gewijzigd door Sebas. op di 25 mar 2014, 16:11, 3 keer totaal gewijzigd.

Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat is gaaf, Sebas. :D Ik ben ook zo iemand die wat Japans kent van anime/muziek en soms zelf dingen is gaan opzoeken maar niet meer dan dat. Ga je ook ooit kanji leren ? XD
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Sebas
das awesome dat je dat geleerd hebt!

ik kan wel een beetje Koreaans lezen, das volgens mij net iets makkelijker dan Japans :'3


ik ben blijkbaar echt een zoon van mijn pa wat sommige dingen betreft :'3

und, ik voel me nog geen eens 18 ._.
als iemand mijn leeftijd zou vragen zou ik nog makkelijk gwn 17 kunnen zeggen :'3
und nu weer 3 dagen stage..

ik hoop dat mijn volgende stage wat dichterbij is dan dit :'3
er is wel 1 stageplek waar k mss stage zou kunnen lopen, maar das een chemische stage en ik weet niet of ik dat wil,.. maar aan de andere kant wil k t wel proberen :'3
ugh, en het is gwn 5 min van mijn huis,..
en das veel beter dan de stage waar ik nu zit wat zo'n 40-50 min van mijn huis is,.. met de trein :'3

naja, ik zie wel :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie