Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 234 van 305

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Helaas, ben ik met kleine puntjes gezakt voor mijn theorie. Ik heb daardoor wel meer tijd gekregen om te studeren. Die tijd ben ik nu beet aan het nemen, maar het blijft soms gissen.

Hopelijk haal ik 27 februari gewoon mijn theorie examen, haha.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

aangezien goeie poses voor mijn verhaaltje zeldzamer is dan een afrikaans kindje met overgewicht(en nee, dit is niet gemeen bedoeld),nog eens een poging te doen om poses te maken...de poses zelf lukken wel, maar ze in mijn spel krijgen...ugh(het is erg lief, maar bespaar de moeite en zoek geen tutorials op. ik kan enkel nederlands)
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Sommige kinderen krijgen een soort van buikje als ze heel erg dun zijn ;) Weet niet meer hoe dat heet maar het gebeurt.. dacht ik..

Dat ik mijn klasgenoten ook niet meer kan vertrouwen (achterbakse neppe mensen -.-). Vandaag bij gym moesten we een handstand doen maar ik ben totaal niet lenig en mijn armen zijn nogal zwak. Er hielpen 2 meisjes met een goeie handstand krijgen. Toen dacht ik ''Hmm.. misschien lukt het mij dan wel?''. Dan na 2x een poging te hebben gedaan wat eindigde op koprollen :l Lukte het mij maar die meiden hielpen mij niet eens en toen stortte ik neer en belande op mijn nek :( Toen lag ik op de mat met verschrikkelijke pijn stond ik op en keek om me heen zag ik iedereen die het zag lachen :l Niemand vroeg of het nog met me ging ofzo -.- Zelfs de meiden die me moesten helpen gingen lachen. En nu heb ik nog steeds last van mijn rug en ik kon de hele gymles niet meedoen door die val :l
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Volgens mij krijgen ze dat door een tekort aan eiwitten.

Gezellig een oppashondje omdat mijn neef geopeereerd is vandaag. Hele dag met Ilja gespeeld en nu zijn ze allebei doodmoe. In de bench kon hij niet slapen dus nu ligt hij aan mijn voeten te slapen.
Alleen net stond Ilja op en hij schrok dr van, zn nekharen helemaal overeind en blaffen. En nu slaapt hij weer haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb mijn haar opnieuw ge-dipdyed. Het was de bedoeling dat het blauw/turquoise zou worden, maar (waarschijnlijk door de kleur die er nog in zat) is het groen geworden. Ik had wel eerst een strengtest gedaan, dus ik kreeg tenminste niet de schrik van mijn leven door een half groene kop i.p.v. blauw.
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik en mijn klas zijn bezig met de hele klas te filmen op melige momenten xD we gaan een keer een ipad achter in de klas zetten en ons filmen en dan het einde van het jaar terug kijken met zn 16'en haha! :D
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Werd door een klasgenoot aan een Wat zou je doen-vraag gezet, ben er nog niet helemaal uit, het is best wel een moeilijke, maar eigenlijk ook wel makkelijk want als je echt diep nadenkt weet je wel dat je het juiste zou doen, het gaat om het volgende:


Je hebt een echtgenoot die meerdere malen vreemd gaat en zelfs zijn zoon/dochter slaat. Hij drinkt te veel en is agressief en slaat ook jou. Hij gebruikt drugs en is psychisch niet helemaal goed, toch kan je niet scheiden om bepaalde redenen, maar die redenen blijven geheim. Nu komt het volgende: Jullie zijn op vakantie en dan slaat het noodlot toe, je echtgenoot valt van een cliff hangt en bungelt daar. Jij hebt een mes bij je voor het geval je je bijvoorbeeld ergens aan vast moet haken, en hij hangt daar aan touw bijna dood te gaan, jij hebt een vreselijk rot leven door hem en bent helemaal kapot door hem, je hebt geen vriendinnen door hem en je kinderen lijden door hem, maar toch, je kinderen zijn er niet bij, wat doe je:

A: Je snijdt de touwen door en laat hem sterven
B: Je laat hem aan de cliff bungelen en als hij dan uiteindelijk valt vertel je aan de kinderen dat hij is omgekomen bij een valongeluk
C: Je kan het niet aanzien en haalt hem naar boven, maar diep, heel heel erg diep wist je dat het toch beter was geweest als hij er niet meer was.
If you have a dream, follow it.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Hmm het is inderdaad een lastige.. Ik denk dat ik hem toch zou laten sterven als mn kinderen leiden door hem.

Ik ben weer lekker blond bezig geweest. :sweatdrop Was cakepops met een vriendin aan het maken en wilde de cakemix uit de staafmixer halen druk ik de staafmixer per ongeluk aan... Mn vinger begon gelijk best heftig te bloeden dus ik ging snel liggen omdat ik in dat soort situaties meestal flauw val. Gelukkig heeft die vriendin alles verbonden en kwam mn pa 10 minuten later thuis om vervolgens mee te gaan naar de huisartsenpost. De wond was best diep en het moest eigenlijk gehecht worden, maar omdat ik zo'n trauma heb aan verdovingen heeft ze het gelijmd. Nu maar hopen dat het dicht blijft en ik er geen naar litteken aan over hou...

Lekker begin van de vakantie.. haha
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ ik herken het..

@mavless ik zou B doen :fluit

ik heb vandaag een meeloop middag gehad op de hoofdvestiging en ik moet uit 4 sectoren kiezen
1 zorg en welzijn
2 metaal en elektro
3 bouw
4 handel en administratie

en ik denk dat ik voor handel en administratie ga. :thumbsup
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ehh c? Hij is ook lastig. Maar als hij echt je het leven zo zuur maakt dan had je ook geen kinderen met hem gewild. En dan had je ook weer vriendinnen gezocht. Het lijkt me te onlogisch. Maar iemand dood laten gaan vind ik wel erg... Try a jij-doet-dit-en-dit-niet-meer-dan-help-ik-jou-hieruit-belofte xD?

Ik ga als stage naar een basisschool :3 Lijkt me erg leuk.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pfff gezellig op vakantie... Pa en manhebben ruzie, pas dag 2.
De laatste tijd maken ze echt zoveel ruzie dat ik denk dat ze gaan scheiden. Naja ik ga mn honden niet in de steek laten. Ookal moeten we er nog 1 krijgen.

en ben vandaag in Disney 2x onderuit gegaan, spek glad! Nu echt veel last van mn knie daardoor, niet leuk. Ze hadden wel bordjes met "pas op glad" kunnen neerzettem

Dat laatste is bekend haha
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 19 feb 2014, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Kan toch gebeuren? Er zijn er geloof ik een hoop die nu in hun (pre-)examenperiode zitten, waardoor ze wat minder actief zijn. Vanaf maart begint voor velen van 5 & 6 HAVO/VWO wel zo'n beetje een periode van exames. Ik heb deze week trouwens ook proefwerk- en examenweek, dus misschien zijn er ook wel een aantal die ook in een dergelijke situatie zitten.

Morgen m'n eerste wedstrijd fluiten bij voetbal. De E'tjes. Ben toch wel nerveus hoe het gaat lopen, zeker voor een eerste keer. :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb na de vakantie een proefwerkweek. En aangezien ik ook vrije tijd in de vakantie wil moet ik deze week al wat samenvattingen maken. Bovendien moeten alle verslagen voor de proefwerkweek worden ingeleverd Helaas gaat school voor sims :p

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie